TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

LŽ testas: atostogos Italijoje

2012 11 21 8:38
"Fiat 500L" gerokai didesnis už savo pirmtaką, tačiau išlaikė garsiuosius itališko mažylio bruožus. /Reuters/Scanpix nuotrauka

Mažųjų "Fiat 500" jau pagaminta daugiau nei milijonas, taigi pasinaudojęs sėkminga koncepcija italų gamintojas išleido gerokai didesnę modelio versiją 500L. Jį LŽ ir išbandė.

"Fiat 500L" kėbulo linijos labai panašios į išskirtinio stiliaus pirmtaką, tačiau techniškai automobiliai turi mažai bendro. Naujasis modelis - tai ant "Fiat Punto" bazės pagamintas erdvus, aukštas vienatūris. 4,147 metrų ilgio, 1,784 m pločio ir 1,665 m aukščio automobilis už pirmtaką 60,1 cm ilgesnis, 15,7 cm platesnis ir 17,7 cm aukštesnis. Nuotraukose tokio didžiulio išmatavimų skirtumo nematyti, todėl automobilį išvydus tikrovėje jo dydis pribloškia, o vienatūriui neįprastas dizainas priverčia nevalingai šyptelėti.

Dėl aukštos sėdynių padėties ir plačių langų lengva stebėti aplinką vairuojant, o užpakalinės sėdynės stumdomos kaip ir priekinės, todėl gali tilpti ir labai aukšti keleiviai. Be to, visos sėdynės lengvai transformuojamos į plokštumą, todėl į automobilį galima įtalpinti labai ilgą krovinį.

Erdvės pojūtį dar labiau sustiprina stiklinis stogas. Jis sujungia mūsų klimatui būtiną praktiškumą su tik kabrioletams būdinga galimybe vairuojant žvilgtelėti į dangų. Deja, bandytame automobilyje nebuvo naujausios "Fiat" dizainerių idėjos - kavos aparato, planuojamo montuoti į Pietų Europai skirtus 500L automobilius. Gurkšnojant šviežią kavą ir žvelgiant pro skaidrų stogą net šalčiausią dieną būtų paprasta mintimis nusigauti į atostogas Italijoje.

Tačiau grįžus į realybę automobilio žavesys kiek priblėsta. Rimtos technikos gerbėjus "Fiat 500L" sunku sužavėti. 1,4 litro darbo tūrio, 95 AG benzininis variklis su 127Nm prie 4500 aps./min. sukimo momentu gerokai per silpnas 1356 kg sveriančiam modeliui. Itin trumpos dvi pirmosios pavaros padeda automobilį greičiau išjudinti, bet įsibėgėti iki 100 km/h jam prireikia net 12,8 sekundės. Gamintojas planuoja šiam modeliui pasiūlyti dar du dyzelinius variklius, jie turėtų būti gerokai dinamiškesni.

"Fiat 500L" sužadina daug gerų emocijų, tačiau renkantis protu reikėtų bent palaukti galimybės išbandyti kitą variklį.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"