TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

LŽ testas: „Dacia Duster“ - subalansuotas žvejui?

2014 01 14 6:00
Naujoji "Dacia Duster" praeivių žvilgsnius atkreipia ir gracinga išore.  Gamintojo nuotrauka

„Dacia Duster“ vadinamas pigiausiu visureigių rinkoje – jo kaina prasideda nuo 37,5 tūkst. litų. Tačiau jei iš tikrųjų norėsite visais keturiais ratais varomo automobilio, teks papildomai pakloti dar apie 9 tūkst. litų.

Gaila, bet pigiausia automobilio versija yra varoma tiktai dviejų priekinių ratų. Bandžiau 46 tūkst. litų kainuojantį naująjį „Dacia Duster“, neapsiriksi jį pavadindamas ir mažuoju visureigiu, nors veikiau tai yra keturiais ratais varomas universalas. Nekyla abejonių dėl kitko: naujasis „Duster“ yra toks pat darbinis arkliukas kaip ir kiti Rumunijoje pagal prancūzų kompanijos „Renault“ technologijas gaminami „Dacios“ markės automobiliai.

Muzika – su trukdžiais

Lietuvoje labiau mėgstamas „Dacia Duster“. Teko matyti juo važinėjant ir saugos tarnybas, ir policiją. LŽ priedo „Trasa“ turima pirmųjų vienuolikos 2013 metų mėnesių statistika irgi rodo, jog mūsų šalyje iš „Dacios“ modelių daugiausia nuperkama „Duster“.

Pernai nuo sausio iki lapkričio Lietuvoje buvo registruotas 91 visureigis „Dacia Duster“. Antras pagal populiarumą - „Dacia Sandero“ (76 vnt.), trečias - „Dacia Lodgy“ (50 vnt.), ketvirtas - „Dacia Dokker“ (28 vnt.). Kadaise populiariausias tarp rumuniškų modelių buvęs „Dacia Logan“ (12 vnt.) - tiktai penktas. Sėdėdamas prie „Duster“ vairo stengiausi suprasti, kuo jis geresnis už savo „brolius“?

Naujojo visureigio ratus gali sukti pasirinktinai vienas iš trijų variklių – vienas jų yra 1,6 l ir 105 AG benzininis, kiti du - 1,5 l darbinio tūrio dyzeliai – 110 AG ir 85 AG. Bandžiau pastarąjį modelį, kuris šimtui kilometrų nuvažiuoti sunaudoja vos 5,2 l degalų. Pigus automobilis ir apdailos, ir važiavimo kokybe visiškai atitinka kainą. Anksčiau daug nemalonių pojūčių keldavo bloga „Dacios“ garso izoliacija. Tačiau problema, atrodo, po truputį sprendžiama. Važiuojant naujuoju „Duster“ jau visai pakenčiamai galima klausytis muzikos neviršijant 90 km/h greičio. Tačiau padalai pakilus virš šios ribos, iš radijo sklindanti ir su garsais iš išorės sumišusi melodija tampa nemaloni ausiai. Galbūt prastą garsą lemia ir nelabai kokybiška automobilio garso aparatūra.

Automobilis žvejams?

Laimė, lengvieji visureigiai pirmiausia skirti naudoti mieste, o čia retai važinėjama didesniu nei 50 km/h greičiu. Todėl ir garso švarumas nėra problema.

Naujasis rumunų keturiais ratais varomas universalas atsiskleidžia važiuojant užmiesčio keliukais. Iškart pajuntama „Dacia Duster“ stiprybė, palyginti su kitais to paties prekės ženklo modeliais, kurie neturi keturių varančiųjų ratų sistemos. Atrodo, ši mašina – tiesiog idealus pasirinkimas žvejams ar medžiotojams. Pravaži, talpi, nebrangi – net jei kokioje raguvoje ją ir sudaužysi, tikrai jos nebus gaila taip, kaip gailėtum, tarkime, „Ford Kuga“ ar „Honda CR-V“.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"