Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITZAPAD-2017
TRASA

LŽ testas: daugiau elegancijos

 
2013 04 10 6:00
Naujasis "Mazda 6" važiuoja gana gerai, tačiau stipriausia jo savybė - grožis. / Gamintojo nuotrauka

Po penkerių metų pertraukos išleistas naujas "Mazda 6". Didelis, patogus automobilis prikimštas įdomių technologijų, bet kūrėjai daug dėmesio skyrė ir dizainui. LŽ išbandė šį modelį apsnigtose Vilniaus gatvėse.

Trečios laidos "Mazda 6" Lietuvoje galima pasirinkti su vienu iš trijų benzininių arba vienu iš dviejų dyzelinių variklių. Pavarų dėžės siūlomos dvi - šešių laipsnių mechaninė arba šešių laipsnių automatinė. LŽ bandytas modelis buvo iš galimų pasirinkimų vidurio - 2 litrų darbo tūrio 165 AG benzininiu varikliu ir automatine pavarų dėže. Kaip įprasta japoniškiems modeliams, dinamiškiausia mašina buvo esant gana didelėms apsukoms. Maksimalią galią šis motoras pasiekia esant 6 tūkst./aps. min., didžiausias sukimo momentas - 208 Nm prie 4 tūkst./aps. min., todėl aplenkti kitą automobilį greitkelyje su "Mazda 6" vienas malonumas. Jo važiuoklė gana tvirta ir sportiška, tačiau nors važiuoja gerai, automobilis neišsiskiria iš kitų panašiai ar mažiau kainuojančių didelių sedanų, tokių kaip "Ford Mondeo" ar "Kia Optima".

Be to, "Mazda 6" nėra itin ekonomiškas. Gamintojo deklaruojamos vidutinės degalų sąnaudos - tik 6 l/100 km, bet net ramiai važinėjantis užmiestyje tokio rezultato pasiekti nepavyko. Po kelionės įvairiomis sąlygomis mašinos kompiuteris rodė daugiau nei 8 l/100 km benzino sąnaudas.

Kita vertus, dideli sedanai nėra praktiškiausi automobiliai, jie paprastai perkami galvojant apie grožį ir šeimininko įvaizdį. Būtent dizainas ir yra "Mazda 6" stiprioji pusė. Elegantiškas sedanas ir ne mažiau daili versija universalo kėbulu patinka daugeliui automobilių mėgėjų, jis yra pelnęs prestižinį "Red dot" apdovanojimą už išskirtinį dizainą. Trečios laidos modelis gerokai didesnis už savo pirmtaką. 4,85 metro ilgio, 1,84 m pločio ir 1,45 m aukščio sedanas už ankstesnį "Mazda 6" yra 10 cm ilgesnis ir 5 cm platesnis. Dar daugiau masyvumo suteikia stambios priekinės grotelės, aštrių formų buferis ir itin ilgas variklio dangtis, o nuožulni stogo linija sušvelnina bendrą įvaizdį. Naujojo "Mazda 6" salone taip pat daugiau erdvės nei ankstesniame modelyje, bet bagažinė, priešingai, sumažėjo iki vos 438 litrų.

Pagal mazdos naująją energijos ir svorio taupymo sistemą "Sky Activ" sukurtas automobilis nėra lengvesnis už ankstesnę "Mazda 6" versiją, tačiau tai pateisinama didesniais išmatavimais. Gamintojas šiam automobiliui taip pat siūlo daugybę saugumo ir patogumo technologijų - eismo juostos keitimo signalą, "aklosios zonos" detektorių, greičio palaikymo sistemą su automatiniu pristabdymu, stabdymo metu generuojamos energijos kaupimo ir panaudojimo elektriniams automobilio prietaisams sistemą bei daugelį kitų. Tačiau jų išbandyti nepavyko, mat į 87 tūkst. litų kainuojantį "premium" komplektacijos automobilį dauguma įdomių sistemų neįeina ir už jas reikėtų mokėti papildomai.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaZapad-2017Karjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"