TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

LŽ testas: didelių ambicijų mažylis

2013 07 22 6:00
Siekiant paryškinti ypatingą naujojo „Renault Captur“ charizmą, automobilio kėbulas dažomas dviem spalvomis, šiuo atveju – oranžine ir balta. Gamintojo nuotrauka

„Renault Captur“ skirtas labiau moterims“, - LŽ žurnalistui pasufleravo Prancūzijos automobilių gamintojo atstovybėje „Sostena“. Išbandžius naująjį kompaktinės klasės universalą akivaizdu – prancūziškų mašinų pardavėjai Lietuvoje teisūs.

Nesu linkęs automobilių skirstyti į "vyriškus" ir "moteriškus“. Vis dėlto mažai kas paneigs, kad rizikuoti mėgstančius stipriosios lyties atstovus žavi didelės, galingos, sportiškos mašinos, o moterims labiau patinka gražūs, praktiški, taupūs, dažniausiai – mažų gabaritų automobiliai. Naujasis „Renault Captur“ - kaip tik toks.

Prancūzišku universalu nuvažiavau apie 700 kilometrų. Po variklio gaubtu – ypač taupus dyzelinis „Energy dCi“ motoras, kuris, kaip skelbiama oficialiose gamintojo ataskaitose, 100 kilometrų nuvažiuoti sunaudoja vos 3,6 l degalų.

Gera važiuoti taupiai

Realybė skyrėsi nuo deklaracijos, tačiau labai nedaug. „Renault Captur“ kompiuteris rodė, kad vidutinės dyzelino sąnaudos 4,1-4,6 l/100 km. Neblogas rezultatas, jis greičiausiai patiks praktiškiems žmonėms. Mat dar reikia turėti omenyje, kad bandyta dyzelinė universalo versija nebuvo nuvažiavusi nė 3 tūkst. kilometrų. Paprastai automobilis visu grožiu atsiveria tik tada, kai jo rida įveikia 15 tūkst. km ribą.

Dėl tos pačios priežasties sunku buvo spręsti ir apie tikrąsias dinamines bandytos mašinos savybes. Tačiau gyvybingumo automobiliui tikrai užtenka. Nors ekstremalaus važiavimo gerbėjams galbūt nedaro įspūdžio tai, kad naujojo „Renault Captur“ dyzelinis 1,5 l darbo tūrio ir 90 AG pajėgumo motoras automobilio ratus gali įsukti iki didžiausio 171 km/h greičio, o iki 100 kilometrų mašinai padeda įsibėgėti per 13,1 sekundės. Pirmiausia universalas, kaip teigia jo gamintojai, skirtas miestui, kur didelis greitis nei pageidautinas, nei vairuotojui naudingas.

Laukiama kovos

Tuo tarpu užmiestyje ne itin galingo, tačiau šį trūkumą kompensuojančio savo lengvumu („Renault Captur“ sveria vos 1170 kilogramų) lenkti per lėtai važiuojančius kitus automobilius tikrai užtenka. Juolab kad mašinoje iki galo nuspaudus greičio paminą suveikia pagreitėjimo funkcija, padedanti išvažiavus į priešingos krypties eismo juostą išvengti panikos ir aplenkti automobilį taip, kaip buvo suplanuota prieš pradedant manevrą.

Bet moterims daug svarbiau įspūdinga „Renault Captur“ išorė ir ne mažiau dailus, kokybiška apdaila pasižymintis bandyto universalo vidus. Bent jau bandyto modelio su dyzeliniu varikliu salono apdailą malonu liesti, salonas įrengtas prancūziškai subtiliai ir skoningai.

Galbūt atskirai reikėtų paminėti keleivio pusėje įmontuotą įspūdingai talpią daiktadėžę, tokios iki šiol neteko matyti nė viename kitame bandytame automobilyje. Moterys visuomet prie savęs stengiasi turėti daug daiktų, todėl tai joms turėtų patikti.

Naujojo „Renault Captur“ išorė – charizmatiška, kažkuo primenanti tarp moterų ypač populiaraus didesnio pravažumo miesto universalo „Nissan Juke“ dizainą. Turint omenyje, kad „prancūzas“ vidutiniškai 6 tūkst. litų pigesnis už japonų modelį, turėtų užvirti nejuokinga konkurencija tarp to paties koncerno „Renault-Nissan“ modelių.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"