Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATA
TRASAŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITMULTIMEDIA
TRASA

LŽ testas: gal kavos?

2013 03 18 6:01
Oresto Gurevičiaus nuotrauka/Nepretenzingas miesto visureigis "Opel Mokka" tinkamas kasdieniams miestiečių šeimos poreikiams.

Kavos pupelę primenantis kompaktiškas visureigis 'Opel Mokka' - dar vienas naujas modelis nuolat skubantiems miestiečiams, bandantiems suderinti darbą, laisvalaikį ir šeimos pareigas.

Pats automobilis yra lyg įvairių savybių kratinys. Jis trumpesnis už tokius nedidelius miesto modelius kaip "Kia cee'd" ar "Honda Civic", tačiau tinkamas ir užmiestyje, nes gali būti varomas keturiais ratais. Nuotraukose "Mokka" atrodo labai mažas, realybėje jis panašesnis į ūgtelėjusį hečbeką, o važiuojant dėl aukštai įmontuotų sėdynių galima pasijusti it prie didelio visureigio vairo.

"Opel" inžinieriai ne pirmieji sugalvojo suderinti iš pažiūros nederančias savybes viename modelyje, tačiau jiems gerai pavyko išskirti, kokių savybių vairuotojai tikisi iš universalaus automobilio. "Mokka" sukonstruotas taip, kad juo būtų patogu naudotis kasdienėse trumpose kelionėse - mašinoje šildomos ne tik sėdynės, bet ir vairas, yra svarbiausios vairavimo pagalbos, tokios kaip nusileidimo nuokalne sistema, eismo juostos palaikymo detektorius, perspėjimo apie gresiantį susidūrimą sistema bei statymo pagalba su kamera ir net 19 daiktadėžių.

Kavos atspalvio detalės panaudotos ir automobilio salone. 

"Opel Mokka" gaminama su trimis skirtingais varikliais - 1,6 l 115 AG benzininiu, 1,4 l 140 AG benzininiu su turbina ir 1,7 l 130 AG dyzeliniu su turbina. LŽ išbandė šio modelio automobilius su dviem pastaraisiais varikliais. 1,4 l benzininis variklis veikia akivaizdžiai tyliau už dyzelinį, tačiau dyzelinio sukimo momentas trečdaliu didesnis (300 Nm/2-2,5 tūkst. rpm), todėl automobilis greičiau įsibėgėja. Jie abu turi pakankamai galios ramiam važinėjimui, tačiau ypatingo dinamiškumo tikėtis nereikėtų. "Mokka" važiuoklė taip pat gerai veikia miesto gatvėse. Ji veiksmingai sugeria nedidelius nelygumus, o automobiliui užvažiavus ant apledėjusių plotų iš karto automatiškai įsijungia visų ratų pavara. Jos rankiniu būdu reguliuoti negalima - automobilio galia paprastai perduodama tik į priekinius ratus, o jei mašinos kompiuteris užfiksuoja slystelėjimą, jis automatiškai perduoda iki 50 proc. galios užpakaliniams ratams.

Konservatyvaus dizaino "Opel Mokka" greičiausiai bus pagrindinis varžovas populiariam, tačiau ne visų mėgstamos išvaizdos "Nissan Juke". Naujojo "Opel" modelio kaina mūsų šalyje prasideda nuo 54 tūkst. litų, o bandyti automobiliai kainavo apie 75-80 tūkst litų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"