TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

LŽ testas: greitkelių laivas

2012 09 12 12:08
Naujasis "Lexus GS 250" geriausiai tinka kelionėms užmiestyje. /Gamintojo nuotrauka

Naujos kartos "Lexus GS 250" - naujausias japonų gamintojo bandymas rasti kelią į pasiturinčių verslininkų garažus. Elegantišką verslo klasės sedaną išbandė ir LŽ.

Šio automobilio hibridinis brolis GS 450h jau buvo pristatytas šiais metais, tik truputį anksčiau, o dabar LŽ teko proga išbandyti naująjį "Lexus" su kuklesniu varikliu.

"Lexus GS 250" turi patį mažiausią variklį iš visų per keturias kartas išleistų GS modelių. 2,5 litro darbo tūrio, 209 AG benzininis agregatas nėra visai naujas. Jo pirmosios versijos naudotos beveik prieš 10 metų, todėl išskirtiniu dinamiškumu ar trauka 1640-1720 kilogramų (priklauso nuo komplektacijos) sveriantis automobilis negali pasigirti, nors važiuojant normaliomis sąlygomis galios pakanka. Vairuotojas pats turi galimybę reguliuoti automobilio dinamiškumą.

Sukinėdamas greta pavarų svirties esantį diską jis gali rinktis vieną iš keturių (bazinės komplektacijos modelyje - trijų) nustatymų paketų: "Eco", "Normal", "Sport" ir "Sport +". Atsižvelgiant į tai, ką pasirinko vairuotojas, automobilio kompiuteris sureguliuoja akceleratoriaus ir vairo jautrumą, 6 laipsnių automatinės pavarų dėžės darbą, o jei yra funkcija "Sport+", - ir važiuoklę. Įjungus sportinį režimą mašina netampa lenktyniniu bolidu, bet valdymas maloniai paaštrėja, taigi patogiausia važiuoti būtent taip. Tačiau tada nepavyksta priartėti prie gamintojo deklaruojamų vidutinių 8,9 l/100 km degalų sąnaudų - pasivažinėjus kasdieniu režimu borto kompiuteris rodė 10,6 l/100 km sąnaudas.

Mažiau benzino būtų galima sudeginti greitkelyje. Magistralėse atsiskleidžia visi šio modelio pranašumai - kelionę palengvina minkšta važiuoklė, pakankama erdvė aukštaūgiams, itin kokybiška "Mark Levinson" garso sistema, 18 padėčių nustatomos sėdynės ir 12,3 colio skersmens kompiuterio ekranas, per kurį galima žiūrėti DVD filmus. Automobilio salone gausu ir kitų prabangos elementų: elektrinė užpakalinio lango užuolaidėlė, trijų zonų orą jonizuojanti klimato kontrolės sistema, oda aptraukta priekinė palangė, šildomas vairas ir daug kitų smulkmenų.

"Lexus GS 250" kaina Lietuvoje prasideda nuo 156 tūkst. litų, bet pasirinkus įdomesnius priedus ji lengvai peršoka 200 tūkst. litų. Taip šis modelis atsiduria tarp labai stiprių konkurentų iš BMW, "Audi" ir "Jaguar" gamos.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"