TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

LŽ testas: į priekį paprastumu

2012 11 14 8:33
LŽ archyvo nuotrauka/Kuriant "Škoda Rapid" gamintojas susitelkė į kiekvieno elemento praktiškumą.

Svarbiausių mažo ir didelio automobilio savybių rinkinys įgijo pavidalą - tai elementarus, erdvus ir praktiškas "Škoda Rapid", kurį išbandė ir LŽ.

Automobilių gamintojai nuolatos stengiasi nustebinti vairuotojus gudriomis naujovėmis ir prabangiomis smulkmenomis, tačiau daliai vairuotojų viso to nereikia. Jiems pakanka paprasto, praktiško automobilio, gerai atliekančio savo esminę užduotį - važiuoti. Ekonominės klasės "Škoda Rapid" negali pasigirti prabanga ir inovacijų gausa, tačiau modelyje netrūksta nieko, kas reikalinga kasdien važinėti.

Šį modelį planuojama gaminti su šešiais skirtingais mažo litražo varikliais - keturiais benzininiais ir dviem dyzeliniais. LŽ išbandė "Rapid", turintį 1,6 litro darbo tūrio 77 kW (105 AG) dyzelinį variklį ir mechaninę 5 laipsnių pavarų dėžę. Automobilis dideliu greičiu nepasižymi, kaip būtų galima tikėtis iš jo pavadinimo (angl. "rapid" - greitas, staigus), bet dėl gana didelio sukimo momento jis greitai reaguoja į akceleratoriaus spustelėjimą. Maksimalus sukimo momentas siekia 250 Nm 1500-2500 aps./min. diapazone, todėl apie 1254 kg sveriančiam automobiliui pakanka ir nedidelio motoro. Į vairuotojo veiksmus tiksliai reaguoja ir vairas, o važiuoklei netrūksta standumo, taigi vairuoti "Škoda Rapid" pasirodė netikėtai malonu.

Naujausias čekų gamintojo kūrinys turi panašumų į ankstesnius modelius "Fabia" ir "Octavia". Pagal komforto lygį ir įrangą naujasis modelis priskiriamas kompaktinei klasei, bet dydžiu jis panašesnis į nemažą sedaną. "Rapid" ilgis - net 4,48 metro, važiuoklės bazė - 2,6 metro (3 cm daugiau nei naujausios "Octavios"), todėl automobilis erdvus ir talpus. Jame visiškai pakanka vietos keturiems aukštaūgiams, bagažinės talpa taip pat gana įspūdinga - 550 litrų, o atlenkus užpakalines sėdynes erdvės padaugėja iki 1490 litrų. Be to, bagažą įtalpinti labai lengva, nes nors automobilis atrodo kaip sedanas, tai iš tiesų yra hečbekas (bagažinės dangtis sujungtas su užpakaliniu stiklu).

Kaip ir galima tikėtis, ekonominės klasės automobilio apdailai panaudotos medžiagos nėra itin kokybiškos, norėtųsi geresnės garso izoliacijos, bet bendras salono vaizdas nedvelkia pigumu. Valdymo mygtukų salone nedaug, bet jie išdėstyti gana aiškiai. Esminę informaciją apie automobilio būseną galima peržiūrėti borto kompiuteryje, o prisilietimams jautrus ekranas skirtas garso sistemai ir navigacijai valdyti.

"Škoda Rapid" kaina prasideda nuo 44,9 tūkst. litų ir tiesioginių konkurentų modeliui šiuo metu nėra, nes kitos kompaktinės klasės mašinos nusileidžia dydžiu, o panašių gabaritų automobiliai kainuoja gerokai brangiau ir paprastai juose komplektuojama daugiau įrangos.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"