TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

LŽ testas: kardinalus pasikeitimas

2012 10 24 6:05
Oresto Gurevičiaus nuotrauka/Trečios kartos A klasės "Mercedes" neatpažįstamai pasikeitęs ir gerokai praaugęs pirmtaką.

"Mercedes" A klasės automobiliai daugelį metų buvo siejami su praktiškumu ir nedidelės miestiečių šeimos poreikiais, tačiau projektuodamas trečios kartos modelį gamintojas taikėsi prie jaunų, veržlių klientų. Neatpažįstamai pasikeitusį automobilį išbandė ir LŽ.

Žvelgiant į naująjį "Mercedes" sunku patikėti, kad tai ta pati A klasė, kuri anksčiau buvo panaši į miniatiūrinį mikroautobusą. Naujos kartos modelio proporcijos visiškai kitokios - jis 16 cm žemesnis ir net 40,9 cm ilgesnis už pirmtaką. Stambios priekinės grotelės, didelis prekės ženklas ir aštrių formų žibintai suteikia automobiliui solidumo ir sportiškumo, o ryški durelių paviršiaus forma dar sustiprina šiuolaikišką įvaizdį.

Viduje taip pat daug permainų ir sportinio stiliaus elementų, tačiau A klasė neprarado ir praktiškumo. Naujasis automobilis yra penkiaduris (kitaip nei mažiausieji konkurentų modeliai), o ant užpakalinių sėdynių pakanka vietos dviem aukštiems keleiviams.

Iš ankstesnės kartos modelio naujasis A klasės "Mercedes" nepaveldėjo nieko. Važiuoklę ir variklius automobilis "pasiskolino" iš pernai išleisto naujo "Mercedes" B klasės modelio, todėl iš modelio gamos siūlomos net šešios variklio pasirinkimo galimybės. LŽ išbandė A180 modelį su vienu iš silpniausių variklių - 1,8 litro darbo tūrio 107 AG dyzeliu. Su juo automobilis gali įsibėgėti iki 190 km/h.

Mieste šio variklio visai pakanka norint išjudinti beveik 1,5 tonos sveriantį automobilį, tačiau pajudėti pirmam nuo sankryžos vargiai pavyks. Esant žemiausioms apsukoms, "Mercedes A180" akceleruoja kiek vangokai ir salone neblogai girdėti variklio pastangos parodyti galią, bet versijoje, kur galingesnis motoras, ši problema turėtų išnykti. Standi važiuoklė ir standartiniai 17 colių ratlankiai neleidžia pamiršti gatves nusėjusių duobių ir nelygumų, todėl vairuotojui tektų pasirinkti, ar verta dėl grožio aukoti patogumą, tačiau būsimiems trečios kartos A klasės automobilių vairuotojams patogumas greičiausiai nebus prioritetas.

Naujojo A klasės "Mercedes" laukia stipri konkurencija, nes pastaraisiais metais pasirodė daugybė nedidelių "premium" segmento hečbekų - BMW 1, "Audi A3 Sportback" ir "Volvo V40". Trečios kartos A klasės koziris - itin sėkmingas dizainas ir įkandama kaina. LŽ bandytas modelis su šiek tiek papildomų priedų kainuoja 108 tūkst. litų, o bazinė kaina - beveik 83 tūkst. litų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"