TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

LŽ testas: kelionės tikslas

2013 05 13 6:00
Nors atrodo solidus visureigis, "Audi SQ5" dinamika nenusileidžia lengvesniems sportiniams automobiliams. Autoevolution.com nuotrauka

Daugybė naujų modelių, pagamintų pagal visuotinio taupymo madą, yra gana patogūs ir ekonomiški nuvykti iš taško A į tašką B, bet "Audi SQ5" patį vairavimą paverčia kelionės tikslu.

Sportinį automobilį įsivaizduoti kaip miesto visureigį nėra lengva, bet sėdus prie "Audi SQ5" vairo abejonės dėl galimų inžinerinių kompromisų išnyko. Nors automobilis didelis, vairuotojo sėdynė įtaisyta gana aukštai, prošvaisa didesnė nei daugelio šeimyninių sedanų, jis puikiai laikosi posūkiuose, o variklio ir pavarų dėžės darbas priverčia pamiršti, kad mašina sveria beveik 2 tonas.

Nejuokingas dyzelis

Dar visai neseniai visureigio su dyzeliniu varikliu ir automatine pavarų dėže pavadinimas sportiniu būtų sukėlęs tik skanaus juoko, bet "Audi SQ5" dinamika ir elgesiu kelyje išties gali lygintis su mažesniais sportiniais automobiliais. Šis modelis iš "Audi" S linijos modelių yra pirmasis, išleistas su dyzeliniu varikliu ir pirmasis S raide pažymėtas Vokietijos gamintojo visureigis. 3 litrų darbo tūrio, V6 formos dyzelinio variklio su dviem turbinomis galia siekia 313 AG, o maksimalus sukimo momentas - net 650 Nm, esant 1450-2800 aps./min., todėl mašina iš vietos pajuda be delsimo. Prie sklandaus energijos perdavimo visiems keturiems varantiesiems ratams prisideda ir itin tiksliai veikianti 8 laipsnių automatinė "Tiptronic" pavarų dėžė. 100 km/h greitį automobilis gali pasiekti per 5,1 s.

Kaip ir kitų gamintojo modelių, "Audi SQ5" galima pasirinkti vairavimo stilių iš penkių - nuo ekonomiško iki sportiško. Pridėta ir šiek tiek vyriškų "žaisliukų", pvz., pasirinkus vairavimą sportišku stiliumi įsijungia prietaisas, sustiprinantis variklio riaumojimą. Turint galvoje "Audi SQ5" galią ir dinamiką, jis naudoja stebėtinai mažai degalų. Taupiai važiuojant pakanka mažiau nei 8 l/100 km. Be to, dėl automobilio dydžio ir erdvaus salono jis yra ganėtinai praktiškas, o sportiniai modeliai paprastai tuo nepasižymi.

Konservatyvi išorė

SQ5 atrodo solidžiai, bet stokoja pikantiškumo ir naujų sprendimų. Dizaineriai pakoregavo tik keletą jo išorės linijų, 3 cm sumažino prošvaisą, pridėjo S raide pažymėtų papuošimų ir standartinius 20 colių skersmens lengvo lydinio ratlankius, bet iš esmės mašina nepasikeitė. Automobilio salone taip pat svarbiausia "Audi" skiriamuoju bruožu tapusi nepriekaištinga salono įrengimo kokybė.

"Audi SQ5" neabejotinai vienas smagiausių automobilių, kuriuos pastaruoju metu teko vairuoti, bet, kaip ir galima numanyti, jis kainuoja tikrai nepigiai. Bazinė keturiais ratais varomo "Audi SQ5" su 3 litrų darbo tūrio varikliu ir automatine pavarų dėže kaina siekia 207 tūkst. litų, tačiau pridėjus beveik 11 tūkst. litų kainuojančią navigaciją, panoraminį stoglangį už 5,3 tūkst. litų, "Bang & Olufsen" garso aparatūrą už 3,7 tūkst. litų ir daug kitų keturženkles sumas kainuojančių priedų mašina jau pabrangsta iki 259 tūkst. litų. Tiek kainavo LŽ bandytas modelis, bet pasirinkus daugiau priedų kaina gali dar išaugti.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"