TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

LŽ testas: lėtu žingsniu

2013 02 12 6:01
AFP/Scanpix nuotrauka/Antros laidos "Toyota Auris" kėbulo formos gerokai agresyvesnės, bet iš tiesų automobilis labiau tinka ramiems vairuotojams.

Šįmet daugelis gamintojų pristatė naujus nedidelių hečbekų modelius, o "Toyota" taip pat neatsiliko nuo konkurentų. Naująjį "Auris" išbandė ir LŽ.

Antros laidos "Toyota Auris" hečbekas iš pirmo žvilgsnio išsiskiria iš senesnės laidos modelių. Šiek tiek žemesnis ir ilgesnis modelis orientuotas į ekspresyvesnio stiliaus mėgėjus. Kampuotų formų priekiniai žibintai suteikia automobiliui stilingumo, aštrios linijos pasikartoja ir užpakaliniuose žibintuose, bet iš tiesų automobilis nėra toks sportiškas, kaip atrodo.

Naujojo "Auris" modelio važiuoklė ir vairas kiek tvirtesni nei ankstesniojo, todėl automobilis patikimiau laikosi ant kelio, o dėl tvirtesnio vairo jį lengviau tiksliai pasukti. Automobilis taip pat švelniau rieda per kelio nelygumus, bet vis dėlto pagal valdymo kokybę apčiuopiamai atsilieka nuo artimiausių konkurentų, naujojo "Volkswagen Golf" ar "Ford Focus".

Tačiau viena savybe naujajam modeliui neprilygsta nė vienas tiesioginis varžovas - "Auris" siūlomas ne tik su dviem dyzeliniais ir dviem benzininiais varikliais, bet ir su hibridine benzininio ir elektrinio variklio sistema. LŽ bandytos modelio versijos hibridinę sistemą sudaro 1,8 litro benzininis ir elektrinis variklis, kartu turintys 136 AG. Hibridas yra galingiausia ir greičiausia "Auris" versija, 100 km/h greitį jis gali pasiekti per 10,9 sekundės. Tai tik patvirtina, kad apie mašiną nereikėtų spręsti iš jos išvaizdos - "Auris" labiausiai tiks ramaus vairavimo stiliaus šalininkams. Automatinis persijungimas tarp benzininio ir elektrinio variklio, galima sakyti, nejaučiamas, o lėtai sukinėjantis mieste hibridinė sistema efektyviausiai taupo degalus. Tačiau jei prireikia staigiau spustelėti akceleratorių, automobilis garsiai primena, kad buvo sukurtas taupioms kelionėms. Gamintojo deklaruojamos vidutinės degalų sąnaudos - vos 3,8 l/100 km, bet įprastai važinėjant žiemiškomis sąlygomis jos nenukrito žemiau 5,6 l/100 km.

Hibridinės sistemos pranašumai geriau atsiskleistų užsienyje, kur aplinką tausojantiems automobiliams taikomos įvairios mokesčių lengvatos, tačiau ir Lietuvoje ši modelio versija gali sudominti ekologijos idėjų šalininkus. Mat modelis, kuriame įrengta hibridinė sistema, kainuoja tik apie 4 tūkst. litų brangiau nei analogiška dyzelinė versija.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"