TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

LŽ testas: "Mazda CX5" - saldainiukas moterims?

2012 05 16 8:12

Kas prie vairo sėdinčiam vairuotojui geriau - vairavimo malonumas ar sutaupytas vienas kitas litras degalų? Tokia mintis nuolat sukosi galvoje bandant naująjį lengvąjį japonų visureigį "Mazda CX5".

Japonijos automobilių koncernas "Mazda" suteikė LŽ galimybę išbandyti pačius įvairiausius šios markės modelius. Tik geriausius prisiminimus šių eilučių autoriui paliko testuoti "Mazda3", "Mazda6", "Mazda CX7".

Iš visų testuotų modelių nelabai vykęs pasirodė tiktai į sportinius pretendavęs "Mazda RX8". Tai yra paskutinis mohikanas, į kurį jo gamintojai vis dar montuoja rotorinius motorus. Toks šimtui kilometrų nuvažiuoti suryja apie 20 litrų benzino, o naudos iš to - kaip iš ožio pieno. Didžiausias greitis, kurį teko pasiekti lekiant tokį kiekį degalų ryjančiu automobiliu, - 232 km/h.

Dabar nuo konvejerių rieda dar vienas keistuolis - lengvasis visureigis "Mazda CX5".

Pagyrų lavinoje

Nevykusiu automobiliu naujojo lengvojo visureigio tikrai nepavadinsi. Tačiau vairuojant "Mazda CX5" kyla dvejopų minčių.

Patys japonai savo kūrinį išsijuosę giria. Už inovacijas, kurių prikimštas "Mazda CX5", automobiliui reikėtų tikrai parašyti aukščiausią balą.

LŽ žurnalistas bandė visureigį su 2 l darbinio tūrio ir 160 AG benzininiu varikliu, kuriame yra įdiegta ekspertų giriama ultramoderni "Skyactiv" technologija. Visų jos paslapčių gamintojai neatskleidžia, tačiau tvirtina, kad itin didelį suspaudimo laipsnį turinti jėgainė vienu metu sukuria ir 35 proc. daugiau galios, ir suvartoja 15 proc. mažiau degalų.

Todėl, anot gamintojų, keturiais ratais varomas "Mazda CX5" šimtui kilometrų nuvažiuoti vidutiniškai sudegina vos 6,6 l benzino.   

Keistas sportiškumas

Naujojo visureigio gamintojai nepamiršta dar atkreipti dėmesį, kad "Mazda CX5" yra labai ekologiškas automobilis, kuris nuvažiavęs kilometrą į atmosferą išmeta vos 155 gramus teršalų.

Bet dinamišką vairavimą mėgstantiems vairuotojams visi tie įspūdingi skaičiai gali ir nieko nereikšti, nes mašina kelyje elgiasi keistai. Skaičius "160 AG" kelia vilčių, jog užtenka kaip reikiant paspausti mašinos greičio paminą ir automobilis lėks it įsistovėjęs žirgas.

"Mazda CX5", iki dugno nuspaudus jos akceleratorių, iš tiesų pradeda kriokti taip, tarytum būtų "Ferrari" ar "Lamborghini". Garsas malonus sportišką važiavimą mėgstančio vairuotojo ausiai, tačiau greitai pajunti, kad naudos iš to mažai. Automobilis greitėja lėtai, tarytum būtų ne "Mazda", o koks mažylis, turintis 0,8 l darbinio tūrio motorą. Tai ypač nervina norint kelyje aplenkti lėčiau važiuojančias mašinas, efektyviai manevruoti, pavyzdžiui, apsisukant.

Žinoma, šią keistą CX5 savybę galėtume paaiškinti, pavyzdžiui, tuo, kad visureigio variklį "dusina" išmetamojo vamzdžio kolektoriai, kuriais užtikrinami labai griežti "Euro 4" reikalavimai. Tačiau dinaminį vairavimą dievinantiems vairuotojams tai - menka paguoda.

Kita vertus, nevikrus automobilio būdas gali būti ir jo koziris. Tarkim, viename Rusijoje vykusiame automobilių konkurse "Mazda CX5" buvo įrašytas tarp tų pretendentų, kurie galėtų laimėti moteriškiausios mašinos vardą. Suprask, "atsargi" mašina būtent ir skirta ne kam kitam, o atsargesnį vairavimo braižą labiau mėgstančios dailiosios lyties atstovėms.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"