TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

LŽ testas: mažylis su pliusu

2012 06 06 8:25

Mažiausias "Audi A1" gamos automobilis sulaukė šiek tiek erdvesnio brolio "A1 Sportback". Penkerių durų mažojo miesto automobilio versiją išbandė ir LŽ.

Sportiškas automobilis nuo anksčiau išleisto A1 iš esmės skiriasi durų skaičiumi. Penkerios durys būtinos ne visiems daugiausia laiko mieste praleidžiantiems vairuotojams, bet jos gerokai praplečia automobilio panaudojimo galimybes. Ant užpakalinių sėdynių gana patogiai gali sėdėti dar du keleiviai - nors kojoms vietos ne itin daug, tačiau erdvės virš galvos, palyginti su triduriu A1 modeliu, padaugėjo. Vis dėlto patogiau ten jaustųsi ne suaugę keleiviai, o vaikai, kuriuos į tridurį modelį įsodinti būtų gana keblu.

LŽ bandytas kompaktiškas modelis buvo su 1,4 litro darbo tūrio turbobenzininiu 122 AG varikliu ir automatine "S-tronic" pavarų dėže. Turint galvoje automobilio galią, jis gana taupus - ir mieste, ir užmiestyje vidutiniškai sunaudojo vos daugiau nei 6 litrus benzino šimtui kilometrų, o vairavimo įspūdžiai nė karto neprivertė pagalvoti, jog šis automobilis - tai taupus pasirinkimas. Variklis puikiai reaguoja į akceleratoriaus paspaudimus, o vairas taip pat tiksliai klauso sukant į posūkius. Priešingai nei daugeliu kompaktinės klasės automobilių, "A1 Sportback" malonu važiuoti ir didesniu greičiu užmiesčio keliais - kokybiškai surinktoje mašinoje nekyla daugiau triukšmo, o ratai stabiliai prikimba prie kelio. Aukščiausios klasės technologijų gausu ne tik automobilio konstrukcijoje, bet ir salone, be to, juos valdyti, kaip ir aukštesnės klasės modeliuose, itin paprasta. Į tolimesnę kelionę šiuo automobiliu gali būti nepatogu leistis tik dėl gana mažos, vos 270 litrų bagažinės, bet keliaujant dviese galima ją padidinti atlenkus užpakalines sėdynes.

Paradoksas, tačiau daugiau diskomforto kyla vairuojant "A1 Sportback" mieste. Tvirta jo važiuoklė nepraleidžia nė vienos duobės, kuriomis Lietuvos miestų gatvės tiesiog nusėtos, bet užmiestyje ar lygiose gatvėse ji tampa dideliu pranašumu.

Šio modelio kaina mūsų šalyje prasideda nuo 60,8 tūkst. litų, be to, kiekvienas priedas ją dar padidina. Bandytasis gana geros, tačiau ne pačios gausiausios komplektacijos modelis kainuoja net 104,5 tūkst. litų. Tai gerokai daugiau už daugumą kompaktinės klasės automobilių, nors tikėtina, kad po kelerių metų antrinėje rinkoje mažasis "Audi" turėtų išlaikyti nemažą dalį savo vertės.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"