TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

LŽ testas: metų automobilis

2012 12 19 6:03

"Volkswagen Golf" reputacija Lietuvoje apipinta anekdotais ir stereotipais, esą šiais automobiliais važinėja tik įžūlūs jaunuoliai. Bet septintosios klasės modelis toks solidus ir malonus vairuoti, kad norisi išlipti ir pasižiūrėti, ar tai tikrai golfas.

Per 36 metus, nuo pirmojo golfo pasirodymo, pagaminta beveik 30 mln. šio modelio automobilių. Juos vairuoja pačių įvairiausių amžiaus grupių ir profesijų atstovai, o naudotos mašinos gana gerai perkamos antrinėje rinkoje kaip paprastos, nebrangios ir patikimos transporto priemonės. Ankstesnių kartų "Volkswagen Golf" dažnai sutinkami ir Lietuvos keliuose, o septintoji karta nugalėjo prieš savaitę pasibaigusiame "Metų automobilio" konkurse.

Žinodami golfo stiprybes "Volkswagen" inžinieriai nesistengė nustebinti vairuotojų revoliucinėmis idėjomis ir daugiausia dėmesio skyrė technologijoms tobulinti.

Technologija taupumui

Šeštosios kartos "Golf" buvo visai neblogas automobilis, bet septintoji karta jį visapusiškai pranoko. Naujasis kompaktinės klasės hečbekas erdvesnis, patogesnis, taupesnis ir lengviau valdomas. 4,255 m ilgio automobilis už pirmtaką ilgesnis 5,6 cm, ratų bazė pailginta 5,9 cm. Taip pat naujasis modelis 1,3 cm platesnis (dabar - 1,799 metro) ir 2,8 cm žemesnis (1,452 metro).

LŽ išbandė septintosios kartos modelį, turintį naujausią 1,4 litro, 140 AG benzininį variklį ir automatinę DSG pavarų dėžę. Naujasis variklis sukurtas pagal aktyvių cilindrų technologiją, anksčiau taikytą tik didžiausiems motorams - kai nėra poreikio akceleruoti ir važiuojama maždaug pastoviu greičiu, sistema nepastebimai atjungia du cilindrus iš keturių ir automobilis rieda vartodamas mažiau benzino.

Atpigino masiškumas

Degalus taupyti taip pat padeda sumažėjęs naujojo "Golf" svoris, jis net 100 kg lengvesnis nei pirmtakas. To inžinieriams pavyko pasiekti sukūrus naują automobilių gamybos platformą MQB, ant kurios gaminami ir naujieji "Audi A3". Dėl didelės dalies komponentų standartizavimo buvo sumažintos gamybos išlaidos ir kartu paprastesniems modeliams pritaikytos saugumo bei komforto sistemos, anksčiau naudotos tik aukštesnių klasių modeliuose. Todėl septintosios kartos "Golf" tiesiog prikimštas technologijų - jau standartinės komplektacijos automobilis turi priešavarinę sistemą ir automatinius stabdžius nuo pakartotino smūgio, papildomai montuojama prisitaikanti greičio palaikymo sistema, apsaugos nuo susidūrimo, nuovargio detektorius ir kitos saugumo sistemos. Nepaisant to, naujosios ir senosios kartos automobilių kaina beveik nesiskiria. Pigiausia septintojo golfo versija kainuoja apie 56 tūkst. litų.

Tinkamas viskam

Automobilio dizainas pakitęs mažiausiai - tik paaštrinta žibintų forma ir kiek pasikeitusios kėbulo proporcijos. Įsėdus į vidų pirmiausia į akis krinta kokybė ir lakoniškas dizainas. Kojoms ir pečiams vietos padaugėjo po porą centimetrų, bagažinė padidėjo iki 380 litrų.

Didžiąją dalį nustatymų galima reguliuoti per lietimui jautrų ekraną, kuris įeina į standartinę modelio įrangą. Važiuojant galima keisti automobilio nustatymus tarp ekonomiško, patogaus, normalaus, sportinio ir individualaus - pasirinkus programą automobilio kompiuteris pastebimai pakoreguoja variklio ir pavarų dėžės darbą bei akceleratoriaus jautrumą, o vairo standumas keičiasi priklausomai nuo greičio. Automobilis valdomas praktiškai nepriekaištingai. Jis stabiliai laikosi posūkiuose, dinamiškai reaguoja į akceleratoriaus spustelėjimą ir tiksliai keičia pavaras, o pasirinkus ekonominį režimą benzino sąnaudos siekia apie 6 l/100 km.

Naująjį "Golf" galima pritaikyti bene kiekvienoje situacijoje, bet, priešingai nei daugeliui universalių gaminių, jam negalima priklijuoti etiketės "jei tinkamas viskam, tai netinka niekam". Tačiau "Volkswagen" inžinieriams nevertėtų atsipalaiduoti, nes korėjiečių gaminiai labai sparčiai tobulėja, Europos gamintojai laimi simpatijų pasitelkę stilingą dizainą, o brangiųjų prekės ženklų atstovai stengiasi mažuosius modelius išlaikyti prieinamomis kainomis, taigi netrukus "Golf" gali sulaukti rimtų varžovų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"