TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

LŽ testas: nauja forma

2013 02 04 6:01
Gamintojo nuotrauka/Aptakių formų sedanas "Opel Astra" iš užpakalio panašus į prabangesnį "Insignia" modelį.

Universalo, hečbeko ir kupė kėbulu gamintas "Opel Astra" pristatytas ir dar vienos, klasikinio sedano formos. Šią modelio versiją išbandė ir LŽ.

Sedanas "Astra" išleistas praėjus trejiems metams nuo tada, kai pasirodė pirma naujo modelio versija, todėl automobilio techniniai sprendimai nėra labai nauji, pagrindiniai techniniai mazgai pasiskolinti iš kitokio kėbulo "brolių", tačiau yra ir keletas naujovių.

Naujojo kėbulo kūrėjai daug dėmesio skyrė automobilio elegancijai. Aptakių formų kėbule nematyti jokio aštrumo ar agresijos. Stogo linija suprojektuota su nuolydžiu nuo pat vairuotojo nugaros ir išlaikydama arkos formą ji tęsiasi iki bagažinės dangčio pabaigos, panašiai kaip prabangiausio "Opel" modelio "Insignia".

Nedidelis sedanas atrodo gana erdvus, o jo 460 litrų talpos bagažinė net 90 litrų lenkia penkių durų hečbeko bagažinę. Atlenkus užpakalines sėdynes galima gauti iki 1010 litrų erdvės, tačiau sutalpinti vieną didelį daiktą būtų išties problemiška, nes bagažinės anga gana siaura.

LŽ išbandyta "Astra" turėjo 1,7 litrų darbo tūrio, 130 AG dyzelinį variklį, galingiausią iš dviejų dyzelinių motorų, siūlomų šiam modeliui Lietuvoje. Taip pat jam galima pasirinkti vieną iš keturių benzininių variklių. Nors automobilis nėra labai galingas, jo dinamiškumą galima reguliuoti "Flex Ride" sistema - paspaudus sportinio režimo mygtuką automobilis guviau reaguoja į vairuotojo veiksmus ir akceleratoriaus spustelėjimą. Tačiau pagal mechaninės šešių pavarų dėžės darbą bandytoji versija labiau tinkama ilgoms kelionėms. Dėl ilgų pavarų daugiau naudos galima gauti greitkeliu važiuojant mažomis apsukomis ir taupant degalus, kurių automobilis suvartoja kiek daugiau nei 5 litrus 100 kilometrų važiuojant mišriu režimu.

Sedanas "Astra" Lietuvoje kainuoja nuo 53,5 tūkst. litų, tai šiek tiek mažiau nei universalo versija ir daugiau nei hečbekas, tačiau bandyto modelio su gausia komplektacija kaina bene dvigubai didesnė. Anksčiau buvusi labai populiari C klasė Europoje dabar šiek tiek apleista, nes daugiausia dėmesio skiriama mažesniems modeliams. Naujų nedidelių sedanų pristatoma itin mažai, taigi "Astra", turinti šį kėbulą, nesusidurs su stipria konkurencija. Tačiau ir pats gamintojas pripažįsta, kad šeimos sedanai vis dažniau tampa nišiniais modeliais. Vakarų Europoje juos visiškai išstūmė ne tokie dailūs, bet gerokai praktiškesni universalai ar hečbekai, o klasikinės formos keturių durų modeliai išliko paklausūs tik Rytų Europos ir Rusijos rinkose.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"