TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

LŽ testas: praktiškumo alternatyva

2012 06 13 8:16

Užmiesčio kelius vairuotojams gamintojai dažniausiai siūlo įveikti nedideliais miesto visureigiais, o nenorintiesiems paklusti naujai madai ir ieškantiesiems didesnio pravažumo lengvojo automobilio pasirinkimas labai ribotas.

Anksčiau buvęs gana populiarus segmentas dabar visiškai ištuštėjęs - keturiais ratais varomų klasikinių formų automobilių siūlo tik "Audi", "Volvo" ir "Subaru", o dabar prie jų prisidėjo ir "Volkswagen" pristatęs didesnio pravažumo "Passat Alltrack", kurį LŽ ir išbandė.

Modelio pagrindas, kaip nesunku atspėti, yra jau anksčiau pristatytas atnaujintas "Passat" modelis, taigi didelių naujovių itin konservatyvioje automobilio išorėje ir salone nėra, bet bendrai automobilis atrodo kiek agresyviau. Jo dizainą pakeitė trimis centimetrais, iki 16,5 cm, padidinta prošvaista ir šiek tiek pakoreguoti bamperiai.

Važiavimo prastais keliais sistema į šį modelį atkeliavo iš "Tiguan" visureigio. "Passat Alltrack" sumontuotos pagalbos sistemos, skirtos padėti gana efektyviai valdyti automobilį nuokalnėje ir klampiuose keliuose. Žinoma, šio automobilio negalima lyginti su tikrais visureigiais ir į pelkę geriau nemėginti įvažiuoti, tačiau permirkę miško keliukai ir smėlėti vieškeliai jam problemų nesukėlė.

"Passat Alltrack" patogu keliauti ir asfaltuotais užmiesčio keliais. Nors automobilis nuolatos varomas visais keturiais ratais, 140 AG, 2 litrų darbo tūrio variklis gana ekonomiškas - per bandymą įvairiomis sąlygomis 100 km vidutiniškai sunaudota 6,5 l dyzelino. Degalus taupanti sistema važiuojant įprastomis sąlygomis į užpakalinius ratus perduoda vos 10 proc. galios, o esant reikalui automatiškai padidina perdavimą iki 100 procentų. Važiavimą užmiesčiu dar palengvina ilga šeštoji pavara, dėl jos variklio sūkiai neperžengia 2,5 tūkst. aps/min ribos net važiuojant maksimaliu leistinu greičiu.

Dėl minkštos pakabos šis automobilis būtų puikus net duobėtose miestų gatvėse, tačiau čia ėmė ryškėti kitos problemos. 4,77 metrų ilgio automobilis iš savo pirmtako "Passat" universalo kėbulu paveldėjo ne tik matmenis, bet ir mažus galinio vaizdo veidrodėlius, kurie kartu su itin jautria statymo pagalbos sistema ir nemažu apsisukimo spinduliu (11 metrų) apsunkina manevravimą sausakimšose stovėjimo aikštelėse.

"Passat Alltrack" kaina prasideda nuo kiek daugiau nei 112 tūkst. litų, bet bandomasis modelis kainavo kiek daugiau nei 130 tūkst. litų ir tai gana toli iki aukščiausios kainos ribos. Panašias charakteristikas turinčių nedidelių visureigių gamoje galima rasti gerokai pigesnių variantų, tačiau tarp tiesioginių konkurentų naujasis modelis neturėtų nublankti.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"