TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

LŽ testas: skvarbus žvilgsnis

2013 06 11 6:00
Tridurio „Hyundai i30“ durelės tokios plačios, kad beveik atveria ir užpakalinę sėdynių eilę. Gamintojo nuotrauka

“Hyundai“ Lietuvoje pristatė dar vieną populiaraus kompaktinės klasės modelio „i30“ versiją – tridurį hečbeką. Šį automobilį išbandė ir LŽ.

Antros laidos „i30“ iš esmės nėra visiška naujiena, bet „Hyundai“ strategai rado būdą, kaip padauginti premjerų skaičių ir neapsikrauti daugybe naujų modelių. Pristatę antros laidos penkiadurį hečbeką „i30“ 2011 metais, jie palaukė 2012-ųjų Ženevos automobilių parodos, kad ten pademonstruotų modelio versiją su universalo kėbulu. Dabar, praėjus metams, gamintojas mūsų šalies rinkai pasiūlė „i30“ trejų durų hečbeką. Ir tai dar ne viskas – metų pabaigoje „Hyundai“ planuoja pristatyti galingiausią, sportinę automobilio versiją „i30 SR“.

Nedidelis automobilis paperka ekspresyvia išvaizda. Stilius visuomet buvo stiprioji kompaktiškų „Hyundai“ modelių pusė, tačiau platus, išraiškingos formos trijų durų „i30“ bene gražiausias iš jų visų. Nors modelis turi tik dvejas duris keleiviams įlipti, juo gana patogu naudotis, jei kas nors nuolat važinėja ant užpakalinės sėdynės. Priekinės durelės tokios plačios, kad padėti krepšį už nugaros galima nė nepajudinus priekinės sėdynės, o ją atlenkus patogu įsėsti ir stambesniam žmogui. Dėl to inžinieriams net teko pakeisti saugos diržo tvirtinimą. Dabar jis pritvirtintas ne tiesiai prie šoninio statramsčio, o per ploną, sprindžio ilgio svirtelę.

LŽ bandytas modelis buvo su 1,6 litro darbo tūrio 135 AG benzininiu varikliu ir važiavimo kokybė didelio įspūdžio vis dėlto nepaliko. Nedidelis automobilis vidutiniškai sunaudojo net 8,7 litrus benzino 100 kilometrų, o didesniam sukimo momentui pasiekti varikliui reikėjo gana didelių apsukų. Miesto gatvėmis automobilis riedėjo visai neblogai, minkšta važiuoklė "sugėrė" daugiau kelio nelygumų, nei būtų galima tikėtis iš tokios sportiškos išvaizdos mašinos. Bet išvažiavus į užmiestį automobiliui kiek trūksta standumo ir paklusnumo. Jo vairo pasukimą galima pasirinkti iš komfortiško, patogaus arba sportiško nustatymo, tačiau bet kuriuo atveju automobilis ne itin tiksliai reaguoja į mažus vairo suktelėjimus.

Bene stipriausi „Hyundai i30“ varžovai - „Ford Focus“ ir „Volkswagen Golf“, bet šie modeliai gerokai brangesni. Trijų durų korėjietiškas hečbekas kainuoja nuo 45,9 tūkst. litų, todėl jis labiausiai tiks taupiems vairuotojams ar ieškantiesiems mašinos kaip darbo įrankio.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"