TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

LŽ testas: technologijos šuolis

2013 03 05 6:01
Gamintojo nuotrauka/Naujasis "Audi A3 Sportback" didesnis, bet gerokai lengvesnis už ankstesnį modelį.

Kad ir kaip stengtųsi naujų automobilių kūrėjai, paprastai galima rasti didesnių ar mažesnių kiekvieno modelio trūkumų. Tačiau prie naujojo "Audi A3 Sportback" prikibti sunku.

"Premium" klasės hečbeko A3 versija su penkiomis durimis "Sportback" turi 3,5 cm ilgesnę ratų bazę už tridurį modelį ir 5,8 cm ilgesnę nei ankstesnės kartos automobilis. Todėl ir bendras "A3 Sportback" ilgis kiek didesnis - 4,31 metro mašina už tridurę versiją ilgesnė 7 cm. Tačiau šie keli centimetrai ir durų skaičius tėra vieninteliai skirtumai tarp A3 ir "A3 Sportback" modelių. LŽ išbandė juos abu.

Svoris "taupo" degalus

Abi automobilio versijas šiek tiek skiria ir kaina, tačiau nedaug. Penkiaduris modelis, atsižvelgiant į komplektaciją, apie 2,5 tūkst. litų brangesnis už tridurį, taigi papildoma erdvė kainuoja palyginti nedaug.

Naujausias "Audi A3 Sportback" pagamintas ant naujos "Volkswagen" grupės sukurtos modulinės platformos MQB, dėl kurios gamintojui pavyko mažesnėmis išlaidomis pagaminti gerokai lengvesnius pažangesnės struktūros kėbulus iš aliuminio ir itin stiprių plieno konstrukcijų. Todėl nors automobilis yra kiek didesnis už senosios kartos modelį, jis lengvesnis net apie 90 kilogramų.

Mažesnis svoris neabejotinai veikia degalų suvartojimą - "A3 Sportback" su dyzeliniu 2 litrų darbo tūrio 148 AG varikliu dinamiškai važinėjant mieste neviršija 8 l/100 km, o ramiai riedant užmiestyje vartoja vos daugiau nei 4 l/100 km. Šio variklio galia neatrodo didelė, bet dėl aukšto sukimo momento (320 Nm/3000rpm) jis itin dinamiškas ir nuo žemiausių apsukų priverčia automobilį lengvai pajudėti iš vietos. "A3 Sportback" važiuoklė subalansuota ne vien nepriekaištingiems Vokietijos keliams. Automobilis švelniai įveikia miestų gatvių duobes ir nelygumus, tačiau vingiuotuose užmiesčio keliuose saugiai prikimba prie asfalto. Pagal situaciją galima pasirinkti norimą vairavimo režimą - nuo ekonomiško iki sportiško.

Kaina už kokybę

Automobilio išorė ir interjeras įrengti minimalistiniu stiliumi, o visos funkcijos valdomos per automatiškai pakylantį ekraną ir kompiuterio pelės principu veikiančią rankenėlę. Visa salono įranga labai kokybiška - pradedant nuo visapusiškai reguliuojamų ventiliacijos angų iki vairuotoją ir keleivius patogiai apglėbiančių sėdynių.

"Audi A3 Sportback" yra vienas iš geriausiai praktiškumą, grožį ir vairavimo malonumą suderinančių naujų modelių rinkoje. Vienintelis jo trūkumas - šešiaženklė kaina. Pigiausia "A3 Sportback" versija kainuoja beveik 74 tūkst. litų, bet pasirinkus galingesnį variklį ir geresnę komplektaciją kaina šokteli iki beveik 100 tūkst. litų. Pridėjus papildomos įrangos automobilis dar labiau pabrangsta - LŽ bandyta mašina kainavo 119,5 tūkst. litų.

Didžiausi "Audi A3/A3 Sportback" varžovai greičiausiai bus ne kiti nedideli Vokietijos gamintojų automobiliai, tokie kaip 3 klasės BMW ar A klasės "Mecedes". Labiausiai tikėtina, kad pirkėjai "A3 Sportback" lygins su to paties koncerno nauju modeliu "Volkswagen Golf 7". Šie modeliai technologiškai labai panašūs, bet šiek tiek kukliau įrengtas "Golf" kainuoja gerokai mažiau nei "Audi" ženklu pažymėtas jo pusbrolis.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"