TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

LŽ testas: tikras universalas

2012 10 17 8:31
Oresto Gurevičiaus nuotrauka/"Audi A6 Allroad" puikiai važiuoja įvairiomis sąlygomis, tačiau už kokybę tektų labai brangiai sumokėti.

Didesnio pravažumo universalas "Audi A6 Allroad" pasižymi lengvojo automobilio ir visureigio savybėmis, o visa tai "įpakuota" į elegantišką ir prabangų kėbulą. LŽ išbandė šįmet išleistą trečios kartos automobilį.

Pirmoji "Audi A6 Allroad" versija buvo išleista 2000 metais, po 6 metų gamintojas pristatė antros kartos automobilį, o praėjus dar šešeriems metams iš "Audi" gamyklos išriedėjo trečios kartos modelis. Nelygu komplektacija, jis sveria apie 70 kg mažiau (bandytas automobilis - 1930 kg), visiškai pakeistas automobilio dizainas, varikliai ir kiti techniniai elementai.

LŽ bandytas modelis turėjo 3 l darbo tūrio 245 AG dyzelinį variklį ir 7 laipsnių "S tronic" automatinę pavarų dėžę. Tai vidutinis pagal galią iš trijų siūlomų dyzelinių motorų, tačiau visi jie yra 3 l darbo tūrio, ir nuo variklio pasirinkimo automobilio kaina mažai keičiasi. Benzininių variklių mėgėjams siūlomas tik vienas variantas, taip pat 3 l darbo tūrio 311 AG motoras.

Nors bandytas modelis su kiek silpnesniu varikliu, jam visiškai pakanka turimos galios, o didelis 500 Nm sukimo momentas leidžia mašinai sparčiai įsibėgėti. 100 km/h greitį "A6 Allroad" gali pasiekti per 6 sekundes, kelyje ji tokia stabili, kad tiesiog prikimba prie asfalto. Vis dėlto šis keturiais ratais varomas automobilis nėra sportinis bolidas. Jo savybės geriausiai atsiskleidžia važinėjant įvairiais paviršiais, kai lygų asfaltą keičia miško vieškeliai. Galima pasirinkti vieną iš variklio, važiuoklės bei pavarų dėžės darbo variantų, "Dynamic", "Auto" ar "Comfort", arba individualiai nustatyti kiekvieno agregato režimą, ir automobilis visiškai pasikeičia. Pagal pravažumo gebėjimus nenusileidžia miesto visureigiams, o dalį jų ir lenkia.

Automobilio dizainas gana nuosaikus ir lakoniškas, bet ne senamadiškas. Nei viduje, nei išorėje nematyti jokių išskirtinių elementų, tačiau kiekviena detalė alsuoja prabanga - sėdynės aptrauktos kokybiška oda, salonas puoštas reljefinėmis medžio ir aliuminio detalėmis. Tiesa, keleiviams ant užpakalinių sėdynių ne itin daug vietos, o penktajam tektų apžergti aukštą vidurinį prietaisų "tunelį". Dar vienas netikėtumas laukė užklupus lietui. Net greičiausiu režimu dirbantys valytuvai nespėjo braukti lietuviškos liūties, o panorus apiplauti stiklą vietoj vientisos dulksnos iš purkštukų ištryško po tris čiurkšles, pastaruoju metu matomas tik pigiuose modeliuose.

Bazinis "Audi A6 Allroad" su silpniausiu varikliu kainuoja nuo 194 tūkst. litų, versiją su bandytu varikliu galima įsigyti už 199 tūkst. litų, o visas bandytas automobilis, papildytas tokio lygio mašinai būtinomis navigacijos ir statymo pagalbos sistemomis bei odinėmis sėdynėmis, kainavo daugumai tautiečių neįkandamus 277 tūkst. litų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"