TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Mažojo sedano stiprybė – originalios technologijos

2013 09 24 6:00
„Lexus IS 300h“ - dar vienas japonų išmanusis automobilis, kuriame aiškiai atskleidžiama rytiečių meilė aukštosioms technologijoms. LŽ archyvo nuotrauka

Žavesys paslėptas smulkmenose – taip trumpai galima apibūdinti bandytą naująjį trečios laidos japonų hibridą „Lexus IS 300h“.

Rašant apie naujus automobilius, ypač jei jie prabangūs ir daug kainuoja, sunku nesikartoti. Trečios laidos mažajam japonų sedanui „Lexus IS 300h“ tinka viskas, ką galima pasakyti apie pačios aukščiausios klasės mašinas, skirtas reikliam visuomenės elitui.

Taip, mažasis sedanas kelyje yra nepaprastai stabili, dinamiška transporto priemonė. Taip, „Lexus IS 300h“ turi visas be išimties moderniausias saugumo sistemas, kurios dabar naudojamos pasaulyje. Taip, hibridinis automobilis atitinka laiko dvasią – šimtui kilometrų nuvažiuoti sudegina, kaip skelbiama oficialiai, vidutiniškai 4,3 l benzino. Jį vairuojant galima rinktis vieną iš trijų ekonominio važiavimo režimų.

Imituoja variklio garsą

Tiesa, bandant automobilį paaiškėjo, kad realios benzino sąnaudos gerokai didesnės – toje kompiuterio vaizduoklio vietoje, kur rodomos degalų sąnaudos, nuolat švietė skaičiai 7,1 arba 7,2 (l/100 km). Tačiau bandomasis važiavimas nebuvo ramus, veikiau jį galima pavadinti ekstremaliu.

Vis dėlto naujausi prabangūs automobiliai žavūs ne tik dėl savo dinaminių savybių, taupumo, bet ir dėl mažų smulkmenų, kurios pirmiausia susijusios su ypač originaliomis aukštosiomis technologijomis, net – kompiuteriniais triukais. Naujajame „Lexus IS 300h“ jų gausu.

Pavyzdžiui, yra žmonių, kuriems nepatinka važinėti hibridais ar elektromobiliais vien todėl, kad jie negirdi variklio gausmo. Japonai rado išeitį – mažajame sedane „Lexus“ inžinieriai sumontavo papildomą garso sistemą, imituojančią variklio garsą. Jį galima padaryti stipresnį arba silpnesnį pasukus specialią rankenėlę.

Dar viena naujovė - visiškai nauja salono temperatūros reguliavimo įranga. Šiaip visai nesunku pasukti rankenėlę ar spustelėti mygtuką ir pareguliuoti temperatūrą, bet „Lexus“ inžinieriai sumanė elegantiškesnį sprendimą. IS salono temperatūra reguliuojama elektrostatiniais jutikliais – pirštu braukiant per centriniame prietaisų skydelyje įtaisytas dvi metalines juosteles.

Atnaujina internetu

Bandomas „Lexus IS 300h“ neturėjo navigacijos įrangos. Tačiau priekiniame automobilio skydelyje įmontuoto kompiuterio vaizduoklyje vis tiek buvo galima matyti kelionės maršrutą ir girdėti nurodymus, kaip pasiekti galutinį tikslą. Užteko turėti mobilųjį telefoną, kuriame yra GPS imtuvas, ir jį USB laidu prijungti prie skydelio kompiuterio.

Tiesa, tinka ne visi telefonai, o tik patys moderniausi išmanieji, turintys „Mirror Link“ funkciją. Per jungtį į automobilį perduodamas toks pat vaizdas ir garsas, koks matyti ir telefone, o GPS funkcijas galima valdyti mašinoje įmontuotais valdikliais.

Dar viena įdomybė – norint atnaujinti navigacijos žemėlapius, užtenka atvykti į artimiausią „Lexus“ servisą ir užsisakyti atminties SD kortelę su įrašytais naujais žemėlapiais. Paprastesnis variantas – atsisiųsti žemėlapį internetu. Tam reikia būti įsiregistravusiam portale www.lexus.eu ir tiesiog internetu nusipirkti tą pačią SD kortelę – ji „Lexus“ savininkui bus atsiųsta paštu.

Kai kurie „Lexus IS 300h“ techniniai duomenys

Hibridinė jėgainė 2,5 kub. cm darbinio tūrio ir 177 AG benzininis bei 143 AG elektrinis variklis

Bendra sistemos galia 223 AG

Pavarų dėžė E-CVT

Gabaritai (ilgis/plotis/aukštis, mm) 4665/1810/1430

Ratų bazė (mm) 2800

Svoris (kg) 1620

Įsibėgėjimas (iki 100 km/sek.) 8,3

Didžiausias greitis (km/h) 200

Vidutinės deklaruojamos degalų sąnaudos (l/100 km) 4,3

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"