TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Michaelis Šumacheris vėl pirmas

2006 05 11 0:00
Saldi M.Schumacherio pergalės akimirka.
AFP/Scanpix nuotr.

Nors "McLaren" komandos direktorius Ronas Dennisas dažnai kartoja, kad šiemet pagrindinis jų konkurentas yra "Renault", o ne Ferrari", pastaroji vis aiškiau pareiškia, jog ir šiais metais pretenduos į pasaulio čempionato lyderius

Tas lyderio ambicijas "Ferrari" dar kartą pademonstravo Vokietijos Niurburgringo trasoje, kur vyko penktasis šių metų "Formulės-1" etapas. Aišku, "savos sienos" ir tūkstančiai Michaelio Schumacherio gerbėjų psichologiškai stiprino komandos dvasią, tačiau konkretūs teigiami pokyčiai komandoje buvo matomi ir be didesnės analizės.

Jau šeštadienio kvalifikacijoje "Ferrari" lenktynininkai demonstravo greičio pranašumą ir pagrindinėms sekmadienio lenktynėms užsitikrino vietas peletono priešakyje - M.Schumacherį aplenkė tik Fernando Alonso ("Renault"), o Felipe Massa liko Michaeliui už nugaros. Buvo pranešta, kad į Niurburgringo trasą italų komanda atsivežė specialiai sukurtas "Bridgestoune" minkštos gumos padangas, jos turėjo prisidėti prie pergalės.

Netektys lenktynių pradžioje

Sekmadienį Vokietijoje buvo 20 laipsnių šilumos. Nico Rosbergas ("Williams") startavo paskutinis, nes po šeštadienio kvalifikacijos keitė mašinos variklį ir dėl to buvo nubaustas 10 starto vietų bauda. Ralfo Schumacherio ("Williams") mašinos variklis dūmų kamuoliu dar apšilimo rate įspėjo, kad gali kilti problemų.

Pirmajame lenktynių rate į trasą teko išvažiuoti saugos automobiliui ir stabdyti lenktynes, nes R.Schumacheris stuktelėjo į Vitantonio Liuzzi ("Toro Rosso") mašinos galą, ją suskersavo, o į priekinę jos dalį lengvai trinktelėjo Davido Coulthardo ("Red Bull") vairuojamas bolidas. Labiausiai nukentėjo Liuzzi mašina, teko ją patraukti iš trasos. Važiuodamas trečiąjį ratą sustojo ir Coulthardas. Po 13 ratų lenktynes apleido Markas Webberis ("Williams"). Dėl variklio gedimo per 28-ąjį ratą pasitraukė Jensonas Buttonas ("Honda"), per 31-ąjį ratą - Christianas Klienas ("Red Bull"), Montagny ("Super Aguri"). Likus 19 ratų iki lenktynių pabaigos, lūžo Takuma Sato ("Super Aguri") užpakalinis oro dinamikos sparnas, ir jis apleido trasą. Likus 7 ratams, kai važiavo devintas, sustojo Juano Pablo Montoyos ("McLaren") mašina, o dar po vieno rato - R.Schumacherio. Toks nemenkas lenktynininkų būrys Niurburgringo lenktynių nebaigė.

Komandų strategija

Per aštuntąjį ratą greičiausias buvo pirmas važiavęs Alonso. Tryliktajame rate priekyje važiavo: Alonso, M.Schumacheris, Massa, Kimi Raikkonenas, Buttonas, Jarno Trulli, Rubensas Barichello, Jacques'as Villeneuve'as. Važiuojant šešioliktąjį ratą Alonso nuo M.Schumacherio skyrė kiek daugiau nei pusė sekundės.

Pradėjo aiškėti komandų strategija. Pirmas dar per septynioliktąjį ratą į techninės priežiūros juostą pasuko Alonso, ten užtruko 7,6 sek., į baką įsipylė 61 litrą degalų. Tuo pačiu metu techninėje juostoje lankėsi M.Schumacherio komandos draugas Massa. Trasoje pirmas liko M.Schumacheris, paskui jį važiavo Raikkonenas.

Jau per kitą ratą į techninės priežiūros juostą pasuko M.Schumacheris, ten užtruko 7,9 sek., įsipylė 65 litrus degalų. Trasoje priekyje važiavo Raikkonenas, Buttonas, Alonso. M.Schumacheris grįžo 4-as, paskui jį važiavo Massa.

per 23-ąjį ratą į techninės priežiūros juostą įvažiavo Raikkonenas. Trasoje lyderiai išsidėstė taip: Alonso, M.Schumacheris, Massa. Raikkonenas į trasą grįžo 4-as. Pirmuosius du skyrė 0,141 sek. Paskutinis iš lenktynėse dalyvaujančių į techninės priežiūros juostą pasuko Rosbergas, o grįžęs jis buvo 10-as.

Likus 27 ratams iki lenktynių pabaigos, M.Schumacheris dar padidino greitį, nuo pirmaujančio Alonso jį skyrė 0,989 sek. Likus 23 ratams, M.Schumacheris vėl važiavo greičiausiai ratą. Tuo metu Alonso nusprendė važiuoti į techninės priežiūros juostą, ten užtruko 8,8 sek. Tą 22-ąjį ratą vėl greičiausias buvo M.Schumacheris. Geriausią rezultatą jis pakartojo ir važiuodamas kitą ratą. Tuomet pasuko į techninės priežiūros juostą, ten užtruko 6,8 sek. Per tą laiką jis neprarado pirmaujančiojo pozicijos ir vėl važiavo priekyje Alonso. Pirmaujančiųjų rikiuotė atrodė taip: Raikkonenas, M.Schumacheris, Alonso, Massa. Tai buvo neabejotina užuomina į M.Schumacherio pergalę. Lyderius Raikkoneną ir M.Schumacherį skyrė 4,782 sek. Antroje pirmaujančių grandyje važiavo Barichello (5), R.Schumacheris (6), Villeneuve'as (7).

Likus 16 ratų, į techninės priežiūros juostą pasuko Raikkonenas, o grįžo į 4-ąją vietą. Pirmavo M.Schumacheris, Alonso, Massa. Priekyje važiavusius M.Schumacherį ir Alonso skyrė jau 7,786 sek. Penktas važiavo Barichello, 6 - Giancarlo Fisichella, 7 - Rosbergas, 8 - Villeneuve'as.

Likus 4 ratams Raikkonenas prisivijo Massa, juos skyrė 0,745 sek., dar po dviejų ratų - 0,586 sek. Kai iki finišo liko vienas ratas, Massa pradėjo spausti Alonso, bet lenkti nebeliko laiko. Po finišo Niurburgringe taškus pelnė šie lenktynininkai: M.Schumacheris, Alonso, Massa, Raikkonenas, Barichello, Fisichella, Rosbergas, Velleneuve'as.

Vėl nugalėtoju tapo M.Schumacheris. Užlipęs ant aukščiausios pakylos, jis pakartojo pergalingą šuoliuką.

Logistikos srityje talkina DHL

Tokiais rezultatais baigėsi penktasis šių metų "Formulės-1" pasaulio čempionato etapas. Iš viso šiemet vyks 18 lenktynių. Jau trečius metus iš eilės "Formulės-1" čempionato logistikos partnere pasirinkta pasaulinė skubaus gabenimo ir logistikos lyderė DHL. Ši kompanija atsakinga už lenktyninių automobilių, variklių, ratų, atsarginių detalių, televizijos įrangos ir daugiau kaip 1 mln. litrų degalų pristatymą per visus 18 "Formulės-1" lenktynių etapų.

DHL "Formulės-1" čempionato pasaulinė partnerė ir oficiali logistikos paslaugų teikėja yra nuo 2004 metų. Pernai gruodžio mėnesį "Deutsche Post World Net" grupei, kuriai priklauso DHL, užbaigus Jungtinės karalystės logistikos milžinės "Exsel" įsigijimo sandorį, šiemet DHL "Formulės-1" komandoms, organizatoriams ir rėmėjams išplėtė teikiamų paslaugų spektrą.

Šiemet nuo kovo 12 dienos, kai startavo "Formulė-1", DHL kiekvieną lenktynių savaitgalį į vieną iš keturių žemynų pristato iki 300 tonų lenktynėms skirtos įrangos - to kiekio užtektų prikrauti 100 krovininių vilkikų. DHL mobilus logistikos centras ištisą parą teikia visas reikiamas paslaugas - pradedant siuntų ir dokumentų pristatymu, baigiant muitinės formalumų sutvarkymu bei pavojingų ir temperatūrai jautrių krovinių gabenimu. DHL įranga aprūpina ir šalia trasų esančias VIP zonas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"