TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Ministras: „Rail Baltica“ turėtų būti tiesiama per Panevėžį

2013 11 26 14:18
Ritos Stankevičiūtės (LŽ) nuotrauka

Susisiekimo ministras teigia, kad europinė „Rail Baltica“ vėžė tikriausiai bus tiesiama per Panevėžį. Rimantas Sinkevičius teigia, kad jau netrukus Vyriausybei bus siūloma apsispręsti dėl trasos.

„Studijos (strateginio pasekmių aplinkai vertinimo, SPAV - BNS) išvados bus pateiktos artimiausiu metu Vyriausybei apsispręsti dėl trasos, kuri eina nuo Kauno į šiaurę", - konferencijoje Kaune antradienį kalbėjo R.Sinkevičius.

Susisiekimo ministras pabrėžė, kad neteisingai traktuojama, jog Šiauliai buvo pasirinkti kaip alternatyva.

"Iš tikro pradinė mintis ir buvo, kad „Rail Baltica“ greituminė vėžė eis daugiau Panevėžio kryptimi, o ne Šiaulių, ir kaip lyginimasis variantas yra parodytas Šiaulių egzistuojantis geležinkelis ir kas būtų, jeigu šalia jo būtų tiesiama europinė vėžė. Buvo įvertinti įvairūs rodikliai (...) ir artėjam prie išvados, kad vis dėlto trasa bus labiau orientuota Panevėžio kryptimi“, - sakė R.Sinkevičius.

Inžinerijos bei konsultacijų įmonės „Sweco Lietuva“ parengto SPAV išvadose nurodoma, kad vėžė turėtų eiti per Panevėžį. Su tuo nesutinka Šiaulių miesto savivaldybė, aktyviai siekianti, kad vėžė būtų tiesiama per šį miestą.

Šiaulių valdžia reikalauja koreguoti „Sweco Lietuvos“ viešai pristatytą „Rail Baltica“ strateginio pasekmių aplinkai vertinimo ataskaitą. Pasak specialistų, „Lietuvos geležinkelių“ užsakymu parengtą ataskaitą būtina taisyti, pildyti ir persvarstyti teikiamą išvadą, teigia Šiaulių miesto savivaldybė.

„Sweco Lietuva“ turėjo pagrįsti, kurią atkarpą geriau pasirinkti - nuo Kauno iki Latvijos per Šiaulius ar per Panevėžį.

Lietuva, Latvija ir Estija rugsėjį pasirašė deklaraciją dėl bendros „Rail Baltica“ įmonės steigimo.

Bendras "Rail Baltica" trasos ilgis Lietuvoje - 335 kilometrų, geležinkelis sujungtų Lenkiją, Baltijos šalis ir Suomiją. Numatoma bendra projekto vertė Lietuvoje - apie 1,9 mlrd. litų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"