TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Monake F.Alonso buvo nesutramdomas

2007 05 31 0:00
AFP/Scanpix nuotr.

Monako trasa driekiasi siauromis ir vingiuotomis Monte Karlo gatvėmis, kur lenkimas beveik neįmanomas. Lenktynininkai jau nuo seno keiksnoja šią trasą, bet kiekvieną kartą susitaiko su tokia padėtimi.

Taip vyksta jau nuo praėjusio amžiaus vidurio. Pirmosios lenktynės Monte Karlo gatvėmis įvyko 1950 metų gegužės 21 dieną. Lenktyniavo 19 automobilių, finišavo tik 7. Tada lenktynininkams teko įveikti 100 ratų.

Sudaužytas automobilis - lenktynių pradžioje

Šį kartą Monake lenktynininkų laukė 78 trasos ratai. Buvo galima tikėtis, kad dar starto spūstyje kai kam pavyks pagerinti savo poziciją. Monako lenktynių etapas susiklostė taip, kad po kvalifikacinių lenktynių prie starto linijos lenktynininkai rikiavosi tokia tvarka: Fernando Alonso ("McLaren"), Levisas Hamiltonas ("McLaren"), Felipe Massa ("Ferrari"), Giancarlo Fisichella ("Renault"), Nico Rosbergas ("Williams"), Markas Webberis ("Red Bull"). Davidas Coulthardas ("Red Bull"), ir Jarno Trulli ("Toyota") tenkinosi tik 13-14 vietomis, Ralfas Schumacheris ("Toyota") atsidūrė 21 vietoje. Kimi Raikkonenas ("Ferrari") per kvalifikacines lenktynes pažeidė savo automobilį (lūžo dešinysis priekinis ratas) ir taip pat atsidūrė lenktyniaujančiųjų gale.

Taip Nickas Heidfeldas ("BMW Sauber") atsidūrė 5-je vietoje, o N.Rosbergas pasitraukė į 6-ąją. Iš pastarosios vietos M.Webberis atsidūrė 8-je, Rubensas Barrichello ("Honda") - 7-je. Robertas Kubica ("BMW Sauber") važiavo 9-tas, Alexanderis Wurzas ("Williams") - 10-tas, Jensonas Buttonas ("Honda") - 11-tas. Šioje sumaištyje, išvažiavęs į siauresnę gatvės atkarpą, į sieną atsitrenkė Vitantonio Liuzzi ("Toro Rosso") automobilis. Lenktynininkas nenukentėjo, bet iš lenktynių teko pasitraukti. Tai buvo pirmasis (ir paskutinis) tos dienos įvykis, kai dužo nesuvaldytas automobilis.

Pirmąsias dvi starto vietas užėmę "McLaren" komandos lenktynininkai važiavo vienas nuo kito atsilikę apie 3 sek. Po 10 lenktynių ratų juos skyrė 4,126 sek. laiko tarpas, po 11-os - 4,929 sek. N.Rosbergas nuo N.Heidfeldo tuo metu atsiliko 0,432 sek., J.Buttonas nuo A.Wurzo - 1,264 sek. D.Coulthardas atsidūrė 14-je vietoje. Ketvirtoje vietoje važiavęs G.Fisichella nuo F.Massa atsiliko 9,724 sek.

Po 18 lenktynių ratų iš trasos pasitraukė dar vienas lenktynininkas - M.Webberis: pasuko į techninio aptarnavimo juostą ir iš ten jau nebegrįžo. Ta proga D.Coulthardas pagerino savo poziciją, pasislinko į 13-tą vietą.

Po 20 lenktynių ratų permainingai kaitaliojosi atstumas tarp pirmaujančių "McLaren" lenktynininkų, laiko tarpas tarp F.Alonso ir L.Hamiltono vis didėjo - 4,204, 5,522, 5,586 sek.

Lyderių kaita

Pirmasis į techninio aptarnavimo juostą po 22 ratų pasuko G.Fisichella. Išvažiuojant iš šios juostos, prieš pat nosį jį aplenkė N.Heidfeldas. Dar po dviejų ratų techninę juostą aplankė Takuma Sato ("Super Aguri"). Tuoj po jo į techninę juostą įvažiavo Christijanas Albersas ("Spyker"), F.Massa. Tuo metu čia apsilankė ir lenktynių lyderis F.Alonso, užtruko 7,5 sek.

Lyderiu trasoje liko L.Hamiltonas. Paskui jį, sugrįžęs į trasą, važiavo F.Alonso, už jo - F.Massa, N.Heidfeldas. Po 27 lenktynių ratų techninėje juostoje atsidūrė ir L.Hamiltonas. Ten užtruko 8,9 sek., į mašinos baką įsipylė 60 litrų degalų. Grįžęs į trasą, važiavo paskui F.Alonso.

Po 30 lenktynių ratų F.Alonso prieš L.Hamiltoną pirmavo 4,841 sek. Tuo metu į techninę juostą pasuko N.Heidfeldas, užtruko 11,1 sek. Sugrįžo į 9-tą vietą, J.Buttonui už nugaros. Paskui N.Heidfeldą važiavo K.Raikkonenas, Scottas Speedas ("Toro Rosso"). Lenktynių priekyje iki 8-tos vietos rikiavosi F.Alonso, L.Hamiltonas, F.Massa, G.Fisichella, D.Barrichello, N.Rosbergas, A.Wurzas. F.Alonso ir L.Hamiltoną skyrė 4,426 sek., F.Massą ir G.Fisichellą - 12,674 sek. Likus 36 ratams iki lenktynių pabaigos, į techninę juostą pasuko J.Buttonas (8,7 sek.), po jo - D.Coulthardas, A.Wurzas (11,7), R.Kubica (11,9). Pastarasis sugrįžo prieš N.Heidfeldą, į 5-tą vietą. K.Raikkonenas techninėje juostoje užtruko 8,2 sek. F.Alonso prieš L.Hamiltoną pirmavo 9,798 sek.

Pirmos pozicijos F.Alonso neužleido

Likus 27 ratams iki lenktynių pabaigos, į techninę juostą antrą kartą pasuko F.Alonso (7,9). Sugrįžo į 2-ą vietą, važiavo paskui L.Hamiltoną. Juos skyrė 12,040 sek. Dar po dviejų ratų techninėje juostoje apsilankė L.Hamiltonas (5,0). Lyderiu liko F.Alonso. L.Hamiltonas sugrįžo antras. Abu pirmaujantys "McLaren" lenktynininkai pradėjo spartinti greitį. Paskui juos trečias važiavęs F.Massa atsiliko 18,879 sek. Atrodė, kad kovą tarpusavyje surengė lenktynių lyderiai. Likus 21 ratui, juos skyrė 1,535 sek., dar po rato - 0,897 sek., po dviejų ratų - 1,176 sek. Tačiau ši pavojinga komandai dvikova neįvyko. Likus 14 ratų F.Alonso pirmavo 1,772 sek., likus 13 ratų - 1,433 sek. Greičiai stabilizavosi. Tačiau lyderių atotrūkis nuo trečiuoju važiavusio F.Massos buvo gan didelis - likus 9 ratams, pastarasis atsiliko 51,454 sek.

Finišo tiesiąją lenktynininkai kirto tokia tvarka: F.Alonso, L.Hamiltonas, F.Massa, G.Fisichella, R.Kubica, N.Heidfeldas, A.Wurzas, K.Raikkonenas.

Be jau minėtų lenktynininkų Monako etapo nebaigė Adrianas Sutilas ("Spyker").

Po šio etapo F.Alonso ir L.Hamiltonas turi surinkę po 38 taškus, F.Massa - 33, K.Raikkonenas - 23, N.Heidfeldas - 18.

Kitas lenktynių etapas vyks Kanadoje, birželio 10 dieną.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"