TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Muilinių varžybose - pilotų fantazija

2008 06 25 0:00
"Muilinių lenktynėse" dalyviai varžosi su pačių pasigamintomis transporto priemonėmis.
Organizatorių nuotrauka

Iki pirmųjų "Red Bull muilinių lenktynių" Lietuvoje likus kelioms dienoms lenktynių dalyviai karštligiškai tobulina ir testuoja savo bolidus. Jau šį sekmadienį Vilniuje prie starto linijos žengs 66 komandos, pasiryžusios įveikti trasą, ne ką lengvesnę už garsųjį "Route 66" greitkelį.

Kiek daugiau kaip pusę komandų sudaro trasos šeimininkai vilniečiai, bet savo atstovus lenktynėse turės beveik visi Lietuvos miestai.

Pirmas kartas.

"Šis renginys mums bus nemažas iššūkis, nes turėsime ne tik koordinuoti veiklą trasoje ir aplink ją, bet ir pasirūpinti, kad realiuoju laiku viską matytų žiūrovai. Renginį filmuos septynios stacionarios ir dvi bevielės kameros pilotų kabinose. Trasoje nevengsime įspūdingų posūkių - kad dalyviams būtų įdomu ir saugu važiuoti, o žiūrovams - smagu žiūrėti", - neslėpė lenktynių koordinatorius Giedrius Masalskis.

Lenktynių trasa drieksis nuo Subačiaus apžvalgos aikštelės nuokalne žemyn iki Tymo kvartalo. Vaizdingo lietuviško "greitkelio 66" ilgis - 700 metrų. Ruošiantis lenktynėms Maironio gatvė bus užtverta nuo Subačiaus iki Aukštaičių gatvių.

Beribė dalyvių fantazija

Rausvas dramblys, milžiniški tikri ledo kubai, tualetai, karstai, kūdikių maitinimo buteliukas ir, žinoma, super didelės skardinės. Per "Red Bull muilinių lenktynes", kurios jau buvo surengtos daugiau nei 40 šalių, regis buvo pagaminta beveik viskas, ką gali sukurti vaizduotė - taip daugelis mano. Tačiau kiekvienos "Muilinių lenktynės" dar kartą įrodo, kad žmogaus fantazijoms nėra ribų.

Lenktynės Vilniuje bus jau septintosios pasaulyje šiais metais. Prieš lietuvius savo jėgas nutrūktgalviai pilotai išbandė Briuselio (Belgija), Karakaso (Venesuela), Belfasto (Airija), Budapešto (Vengrija), Fortalezos (Brazilija) ir Brno (Čekija) gatvėse.

Sūris ir peliukai

"Mūsų muilinė jau sukonstruota, liko tik apdaila ir pipiriukai. Mechaninė dalis visiškai kitokia, negu nupiešėme brėžinyje, bet išorė ir koncepcija ta pati, tik kiek patobulinta", - aiškina komandos "Sūrprizas" "krikštatėvis" Donatas. Jų "muilinė" primins didelį sūrį, o komandos nariai bus persirengę peliukais.

Tačiau dar daugumą kitų komandų kamuoja "studento" sindromas - savadarbės transporto priemonės bus konstruojamos iki paskutinės nakties.

Nors fantazijai apribojimų nėra, kelios taisyklės muilinių greitkelyje vis dėlto egzistuoja. Visos savadarbės transporto priemonės turi būti varomos tik žmogaus ir gamtos jėgomis, kitos varomosios jėgos formos (įvairūs motorai) - draudžiamos. Bolidai privalo turėti veikiančią stabdžių sistemą. Taip pat "muilinės" plotis neturi viršyti 1,5 metro, o ilgis - 3 metrų. Transporto priemonėje galima įrengti dvi sėdynes, bet maksimalus savadarbės muilinės svoris neturi viršyti 100 kilogramų (be vairuotojų).

Kelialapis į F-1 varžybas

Lenktynių" nugalėtoją lems "muilinės" dizainas, piloto charizma - visus lenktynininkus vertins kompetentinga komisija - ir šimtųjų sekundės dalių tikslumu fiksuojamas trasos įveikimo greitis. Vertinimo sistema paremta rezultatų skaičiavimu realiuoju laiku - iš karto bus suskaičiuojami komisijos paskirti balai, trasos įveikimo laikas ir pagal užimamą vietą kiekvienoje iš trijų kategorijų bus apskaičiuotas bendras rezultatas.

Greičiausi ir kūrybingiausi lenktynių dalyviai laimės kelionę į "Formulės 1" etapą Valensijoje (Ispanija), kur lankysis trasos boksuose ir iš arti stebės kaip varžyboms ruošiasi "Red Bull Racing" komanda.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"