TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Nauja galimybė verslui – gabenti prekes į Italiją

2016 01 26 13:58
Iš Italijos "Lietuvos geležinkeliai" pargabeno maisto produktų.  Romo Jurgaičio (LŽ) nuotrauka

Antradienį Milaną (Italija) pasiekė pirmieji konteineriai su kroviniais iš Kauno intermodalinio terminalo (KIT).

Konteineriuose eksportuojamos Lietuvoje pagamintos medžio granulės į Milaną nugabentos per 7 paras. Iš Italijos atgal į KIT bus gabenami itališki maisto produktai prekybai Baltijos šalyse, rašoma bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ pranešime žiniasklaidai.

„Bendradarbiaudami su „Hupac Intermodal SA“ (ekspedijavimo bendrovė – red.) nuo šiol reguliariai, kartą per savaitę, vešime krovinius tarp Kauno ir Milano. Traukinys kiekvieną pirmadienį, nepaisant kiek konteinerių bus užsakyta, išjudės iš KIT Italijos kryptimi bei iš Milano terminalo į Lietuvą. Planuojame, kad iš Lietuvos į Italiją daugiausia bus eksportuojama lietuviškos pramonės produkcijos, o į Lietuvą importuojamos maisto prekės, apdailos medžiagos, buitinė technika bei santechnika“, – teigia „Lietuvos geležinkelių“ Krovinių ekspedijavimo departamento „LG ekspedicija“ vadovė Rima Terminaitė.

Pasak R. Terminaitės, šiuo metu dėl pasikeitusios prekybinės situacijos daug lengviau rasti eksportuojamos produkcijos į Italiją nei atvirkščiai.

Medžio granulių gamintojos UAB „Granulita“ generalinis direktorius Girmantas Praninskas teigia, kad įmonė per metus Vakarų Europoje parduoda virš 50 tūkst. tonų produkcijos ir tokį kiekį nėra paprasta išvežti sunkvežimiais, todėl yra patenkintas nauja galimybe vežti krovinius ir pirmojo vežimo sėkme.

„Sakoma, kad pirmas blynas būna prisvilęs, bet šį kartą taisyklė nesuveikė – krovinys pristatytas laiku ir be papildomų rūpesčių. Į Italiją savo produkciją vežame jau beveik dešimt metų. Transporto kainos visuomet kisdavo, todėl iškildavo sunkumų pateikti klientams tikslias kainas, negalėdavome pasirašyti ilgalaikių kontraktų. Prasidėjus embargui, vilkikų, važiuojančių į Vakarų Europą skaičius dar sumažėjo, o kainos gerokai šoktelėjo. Teko skubiai ieškoti kitų išeičių. Džiaugiamės, kad pagaliau „Lietuvos geležinkeliai“ ryžosi pradėti krovinių gabenimą į Vakarų Europą“, – sakė G. Praninskas.

Konteinerių vežimo tarp Lietuvos ir Italijos reguliarumą užtikrins tai, kad jie bus gabenami jau ketverius metus sėkmingai veikiančiu traukiniu „Šeštokai Express“.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"