TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Nauja Kauno autobusų stotis taps miesto įvaizdžio dalimi

2015 11 19 14:39
Įkasama simbolinė autobusų stoties kapsulė. Kristinos Kučinskaitės (LŽ) nuotraukos

Senosios Kauno autobusų stoties teritorijoje verda darbai – kasama žemė, atnaujinamos komunikacijos, tvirtinamas gruntas. Po kiek daugiau nei metų ši erdvė pasikeis ir taps viena patraukliausių mieste – taip ketvirtadienį susirinkusius į statybų vietą patikino ir objekto savininkai, ir statytojai. 

79 – erių metų autobusų stotį, esančią Vytauto prospekto, Bažnyčios ir Girstupio gatvių prieigose, atnaujinti nuspręsta šįmet. 1,46 hektaro plote buvusius statinius – kavinę, dispečerinę, viešąjį tualetą, transporto paskirties pastatą nuspręsta nugriauti. Po rekonstrukcijos liks tik raudonų plytų statinys, kuriame nuo pat stoties įkūrimo pradžios buvo laukiamoji salė bei kasos.

Kitų metų gruodžio viduryje atvykstančiuosius į Kauno autobusų stotį iš Vytauto prospekto pusės pasitiks prekybos centras su laisvalaikio zonomis. Bažnyčios gatvės pusėje išliks autobusų išvykimo vieta. Į kitą vietą persikels Siuntų skyrius. Po visa dabartine stoties teritorija bus įrengta vieno aukšto požeminė automobilių stovėjimo aikštelė. Pagrindinis stoties pastatas iškils arčiau autobusų išvykimo zonos.

Projekto vystytojai – privatūs investuotojai. Tai – UAB „Kautros nekilnojamasis turtas“ ir vienas Lietuvos prekybos tinklų. Pirmoji įmonė, išsinuomojusi valstybės žemę, ir dabar valdo visus teritorijoje esančius statinius.

Skaičiuojama, kad naujos Kauno autobusų stoties, požeminės automobilių stovėjimo aikštelės ir prekybos centro statyba kainuos apie 8 mln. eurų.

Rugpjūčio paskutinėmis dienomis pradėtiems statybos darbams vadovauja „Auto Kausta“. Įmonės direktorius Juozas Kriaučiūnas portalui lzinios.lt sakė, jog norima, kad objektas būtų ne tik tvarkingas, bet ir turėtų prabangos elementų, tinkamai pristatytų miestą.

„Brangiausiai kainuos požeminio parkingo įrengimas. Bet jis labai svarbus, nes dabar aplink autobusų stotį ilgesniam laikui net nebūdavo kur palikti automobilio“, – sakė pašnekovas.

Sklypas, kuriame yra Kauno autobusų stotis, nuo XIX amžiaus antrosios pusės buvo naudojamas pramoniniams tikslams. Jo funkcija iki šiol liko mažai pakitusi. Greta buvo įkurta ketaus liejykla, mašinų gamykla. Teritorija patenka į Kauno Naujamiesčio zoną ir yra saugotina.

Stoties peronas apskaičiuotas 10 tūkst. žmonių ir 600 autobusų srautui per parą. Jame bus 21 keleivių įlaipinimo aikštelė.

.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"