TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Naujajame „Lexus CT 200h“ - „Formulės 1“ technologijos

2014 08 05 6:00
Antros laidos hibridinis "Lexus CT 200h" šimtui kilometrų nuvažiuoti mieste sudegina vidutiniškai vos 3,6 l benzino.  Gamintojo nuotrauka

Oficialiai antros laidos hibridas „Lexus CT 200h“ vadinamas hečbeku. Tačiau naujasis japonų stebuklas smarkiai lenkia kitus šiai automobilių kategorijai priskiriamus konkurentus.

Ar kada matėte hečbeką, kurio standartinėje įrangoje būtų dviejų zonų klimato kontrolės sistema? Arba kad kompaktinis automobilis turėtų priekinių ir užpakalinių zonų atstumo jutiklius? Kad jo standarinėje įrangoje būtų USB, AUX jungtys, MP3 garso sistema? Visa tai „Lexus CT 200h“ turi. Tiesa, turtingesnę nei kituose kompaktiniuose automobiliuose įrangą atspindi jo kaina – hibridas kainuoja nuo 94 990 litų („Eco“ versija).

LŽ žurnalisto bandytas „Lexus CT 200h“ buvo prabangiausios „Executive“ versijos. Lietuvoje šis automobilis kainuoja nuo 134 150 litų. Labiausiai stebinantis dalykas šiame hečbeke – 13 garsakalbių "Mark&Levinson“ garso sistema, kurią vidurnakty paleidus visu garsu būtų niekų darbas prižadinti poros kvartalų kaimynus.

Vis dėlto svarbiausias naujojo „Lexus CT 200h“ pranašumas – jo hibridinė jėgainė. 1,8 litro darbinio tūrio benzininis variklis kartu su elektromotoru gali pasiekti 134 AG. Mažai 1,4 tonos automobiliui. Tačiau jėgos trūkumą kompensuoja didelis, net 207 Nm siekiantis sukimo momentas. Todėl hibridiniu automobiliu važinėti miesto gatvėmis smagu, nes leistinus 50-60 km/h jis pasiekia ypač greitai.

„Lexus CT 200h“ techninių duomenų lentelėse nurodoma, kad automobilis gali važiuoti maksimaliu 180 km/h greičiu, o iki 100 km/h įsibėgėti per 10,3 sekundės. Tačiau labiausiai stebina tai, jog gana dinamiškas hibridinis hečbekas šimtui kilometrų nuvažiuoti, anot jo techninės specifikacijos, sudegina vidutiniškai vos 3,6 l benzino.

Nenuvylė ir nuolat kintančio perdavimų skaičiaus automatinė pavarų dėžė, turinti variatorių. Ji į greičio paminos spustelėjimą reaguoja lygiai taip pat staiga, kaip ir daug aukštesnės klasės automobilių pavarų dėžės. Ir apskritai į „Lexus CT 200h“ montuojama transmisija komforto atžvilgiu gana smarkiai lenkia kitus savo klasės modelius. Pavyzdžiui, neįmanoma pajusti, kada automobiliui įsibėgėjant pradeda dirbti benzininis variklis. Pokyčius matai tik kompiuterio informaciniame ekrane.

Antros laidos „Lexus CT 200h“ į atmosferą išmeta vos 104 g/100 km anglies dioksido. Taupyti ir palaikyti ekologinę švarą japonų naujajam šedevrui padeda ir „Formulėje-1“ jau išbandyta KERS sistema – stabdant benzininis variklis nustoja veikęs, o elektrinis tuo metu kraunasi.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"