TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Naujajame „Porsche“ autosalone - lyg "Porche" kabinoje

2015 06 30 8:57
Į naująjį „Porsche“ saloną gamintojo atstovai Lietuvoje investavo 3.5 mln. eurų. Alinos Ožič (LŽ) nuotraukos

Prieš pusantrų metų gamintojo „Porsche“ pasitikėjimą pelniusi ir oficialia vokiškos kokybės etalonu laikomos markės atstove Lietuvoje tapusi bendrovė „Prime Auto“ jau kuris laikas klientus priima naujame, šalia Vilniaus pietinio aplinkkelio įsikūrusiame salone.

Į moderniausią autocentrą Baltijos šalyse „Prime Auto“ skelbiasi investavusi 3.5 mln. eurų, ir tikisi toliau sėkmingai auginti pardavimus. Pasak "Prime Auto" vadovų, priežasčių tikėtis, kad "Porsche" pardavimas Lietuvoje augs, yra pakankamai. Optimistiškai nuteikia ir ankstesni pasiekimai. Tarkim, per pirmus veiklos metus prekybą vokiečių gamintojo atstovai Lietuvoje įvardija kaip rekordinę: į Lietuvos kelius išriedėjo 3 kartus daugiau naujų „Porsche“ nei 2013-aisiais, ir absoliuti dauguma jų – iš „Prime Auto“ salono. Kitąmet „Porsche“ atstovai Lietuvoje planuoja peržengti simbolinę 100 parduotų naujų automobilių per metus ribą.

Aptarnaus ir istorinius modelius

Kaip LŽ pasakojo „Prime Auto“ pardavimų vadovas Aurimas Meliauskas, ateityje ketinama daugiau dėmesio skirti ne tik naujiems automobiliams, kurie šiuo metu iš esmės sudaro visus salono pardavimus, tačiau ir prekybai naudotais „Porsche“ automobiliais. Be to, nuo šiol bus visos galimybės gauti tinkamą aptarnavimą visiems „Porsche“ automobilių savininkams, net ir istorinių modelių.

Serviso erdvė yra dar didesnė už salono ekspozicijų salę – joje vienu metu galime aptarnauti iki 9 „Porsche“ automobilių.

„Modernus centras suteikia visas sąlygas tinkamai atstovauti „Porsche“ prekės ženklą, kurį atranda vis daugiau vairavimo entuziastų: „Porsche“ pardavimai Lietuvoje toliau auga ir nuo 2015 metų pradžios jau pardavėme 56 automobilius – tik dešimčia mažiau nei pernai per visus metus “, – teigė „Porsche“ centro pardavimų vadovas Aurimas Meliauskas.

Naujasis centras iškilo itin greitai – vos per 9 mėnesius. Serviso erdvė yra dar didesnė už ekspozicijų salę – joje vienu metu galima aptarnauti iki 9 „Porsche“ automobilių. Kiekvienas klientas, užsukęs į servisą, kartu su serviso meistrais gali pakelti automobilį ant keltuvo, pasižiūrėti, kokia jo atskirų sistemų techninė būklė. Prieš automobiliui keliaujant į remonto zoną, jis visų pirmiausia kruopščiai nuplaunamas. Įdomu, kad remontuojant "Porsche" ant jų sparnų montuojami apsauginiai skydai, kurie sumažina kėbulo subraižymo tikimybę.

Užuomina į variklius

„Prime Auto“ statinys yra pirmasis „Porsche“ centras regione, kuris atitinka neseniai Vokietijos prestižinių automobilių gamintojo atnaujintus reikalavimus. Architektūrine prasme, siekiant didžiausią dėmesį suteikti automobiliams, apatinė pastato dalis sukonstruota kaip stiklinė berėmė vitrina – sutemus atrodo tarsi pastato nebūtų, o automobiliai stovi apšviesti po atviru dangumi.

Viduje klientas taip pat gali jaustis kaip „Porsche“ automobilyje. Konstrukcijos yra atviros, matyti sijos, kiekvienas elementų sujungimas, kuris įgyvendintas itin kokybiškai ir tiksliai. „Tai yra aliuzija į „Porsche“ variklius, kuriuose automobilių entuziastai mato perfekcionizmą ir grožį. Tokį pojūtį norime perteikti ir salono klientams“, – sakė "Prime Auto" vadovas Jonas Jokštys.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"