TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Naująjį „Golf GTE“ iš įprasto lizdo bus galima įkrauti per beveik 4 valandas

2015 08 24 17:50
Bazinėje „Golf GTE“ komplektacijoje yra LED žibintai su C raidės forma išdėstytais dienos šviesos diodais, įdomios formos priekinis bamperis, 16 colių lengvo lydinio ratlankiai. Gamintojo nuotraukos

Tarp benzino ir elektros – naujajame „Volkswagen Golf GTE“ įkraunamame hibride abu varantieji pavaros mechanizmo agregatai galės veikti ir vienas nepriklausomai nuo kito. Gamintojo teigimu, naujasis VW šeimos narys – toks pat sportiškas kaip legendinis GTI ir dyzelinis GTD, tačiau turi išskirtinę savybę – vienu mygtuko paspaudimu jis gali tapti visiškai netaršiu elektromobiliu, kurio technologijos atkeliavo iš praėjusiais metais Europos pirkėjams pristatyto „e-Golf“ elektromobilio.

„Volkswagen Golf GTE“ pavaros mechanizmą sudaro 110 kW (150 AG) pajėgumo 1,4 l darbinio tūrio TSI benzininio variklio ir 75 kW (102 AG) elektros motoro tandemas, kurio judesį paskirsto specialiai hibridiniams modeliams sukurta naujos kartos 6 laipsnių DSG transmisija. Bendras pavaros mechanizmo galingumas –150 kW (204 AG).

„Golf GTE“ tapo trečiuoju įkraunamu hibridu šalia hibridinių „Touareg“ ir „Jetta“ modifikacijų.

Kaip praneša gamintojas, „Golf GTE“ vidutinės degalų ir elektros energijos sąnaudos – 1,5 l benzino ir 11,4 kWh el. energijos 100 km kelio. Į aplinką išskiriama 35 g/km CO2. Tiesa, visos sąnaudos paskaičiuotos pagal atgyvenusią NEDC, bet vis dar ES taikomą metodologiją, kurią jau greitai turėtų pakeisti realesnis pasaulinis WLTP standartas. Važiuojant vien tik elektra, pilnos akumuliatoriaus įkrovos užtenka įveikti iki 50 kilometrų atstumui. Bendra maksimali „Golf GTE“ rida, kai bakas sklidinas, o akumuliatorius pilnai įkrautas – maždaug 940 kilometrų.

Nedidelius atstumus važinėjantys vairuotojai teoriškai galėtų naudotis vien tik elektros varikliu (“E-mode“ režimas, pasirenkamas vienu mygtuko paspaudimu). Vakare grįžus namo, užtenka tiesiog prijungti automobilį prie garaže ar automobilio stoginėje esančio įprasto elektros lizdo. Iš jo akumuliatorius pilnai įkraunamas per 3 val. 45 min. Kur kas greičiau įkrova vyksta, elektromobilį kraunant specialioje stotelėje.

Trečiasis įkraunamas hibridas

„Gran Turismo“ vairavimo stiliaus mėgėjams patiks specializuotas „GTE“ režimas. Su TSI benzininiu varikliu „Golf GTE“ iki 60 km/ val. įsibėgėja per 4,9 sek., o 100 km/val. pasiekia per 7,6 sek. Važiuojant hibridiniu režimu, kai kartu veikia benzininis ir elektros varikliai, „Golf GTE“ gali išvystyti iki 350 Nm bendrą sukimo momentą ir pasiekti maksimalų 222 km/val. greitį. Važiuojant vien tik elektros varikliu, maksimalus greitis – 130 km/val.

Iš įprasto tinklo akumuliatorius pilnai įkraunamas per 3 val. 45 min, specialioje stotelėje – kur kas greičiau.

Bazinėje komplektacijoje yra LED žibintai su C raidės forma išdėstytais dienos šviesos diodais, įdomios formos priekinis bamperis, 16 colių lengvo lydinio ratlankiai (18 colių ratlankiai – pagal užsakymą). Priekinius žibintus ir radiatoriaus groteles juosia charakteringa mėlyna dekoratyvinė juostelė – išskirtinis GT šeimynos bruožas. Salone vyrauja mėlynos ir juodos spalvų derinys. Juo apipavidalintos natūralios odos priekinės sportinės sėdynės, dekoratyvine mėlyna siūle papuoštas daugiafunkcinio vairaračio apvadas ir pavarų bei rankinio stabdžio svirtys, melsva šviesa švyti salono apšvietimas. Vairuotojui ir keleiviams nuobodžiauti neleis „Composition Media“ pramogų sistema su lietimui jautriu 6,5 colių ekranu, puikiu junglumu ir galimybe naudotis daugybe Volkswagen vairuotojams skirtų interneto paslaugų.

„Volkswagen“ giriasi tuo, jog tapo pirmuoju automobilių gamintoju, kurio kiekvienoje modelių šeimynoje galima rinktis bet kurį iš šiuo metu masinėje gamyboje esančių pavaros mechanizmų. Po „Golf GTE“ masinės gamybos debiuto besidairantys naujo „VW Golf“ galės rinktis benzininį, dyzelinį, įkraunamą hibridinį, elektrinį arba suspaustų dujų variklį.

„Golf GTE“ tapo trečiuoju įkraunamu hibridu šalia hibridinių „Touareg“ ir „Jetta“ modifikacijų.

Ketvirtuoju įkraunamu hibridu netolimoje ateityje taps „Volkswagen Passat“, kurį tradiciškai bus galima rinktis tiek su sedano, tiek su universalo kėbulais.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"