TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Naująjį „Peugeot Expert“ galima atidaryti ir kojomis

2016 05 13 11:30
Naujasis "Peugeot Expert" yra taupus - vidutiniškai 100 kilometrų nuvažiuoti naudoja 5,1 litro dyzelino. Vidmanto Užusienio (LŽ) nuotraukos

Ketvirtadienį „Peugeot“ importuotojos Lietuvoje bendrovės „Autovici Vilnius“ autosalone sostinėje buvo pristatytas naujasis lengvasis komercinis furgonas „Peugeot Expert“, kurio vienas įdomiausių naujovių – bekontaktė durų atidarymo funkcija.

Naujasis krovinis prancūzų furgonas buvo pristatytas "Autovici Vilnius" salone sostinėje.

Tiesa, naujojo furgono standartinėje įrangoje tokios funkcijos nebus, ją reikės užsisakyti papildomai. Nebuvo jos ir tame „Peugeot Expert“, kuris buvo pristatytas mūsų šalies žiniasklaidai Vilniuje. Dėl to importuotojų atstovams teko gestais aiškinti, kaip ji veiks. Nėra paslaptis, jog atliekant pakrovimo darbus, ypač – miestuose, labai svarbu, kad komercinės mašinos krovinių skyriaus durys užimtų kuo mažiau vietos ir patogiai atsidarytų. Užimamai mašinos vietai sumažinti gamintojai jau seniai naudoja slankiojamąsias šonines duris, kurias turi ir naujasis „Peugeot Expert“. Tačiau atsinešus prie jų krovinį vis tiek tekdavo atlaisvinti vieną ranką, kad sugriebtum už rankenos ir atidarytum duris.

Dalies naujojo „Peugeot Expert“ naudotojų to daryti jau neprireiks – papildomai užsisakius bekontaktę krovinių skyriaus durų atidarymo funkciją atverti jas užteks...judesio koja – ja užteks pamojuoti ties durų apačia. Po „Peugeot Expert“ durų slenksčiais yra sumontuoti judesiui jautrūs jutikliai, kurie automatiniu būdu ir atidaro slankiąsias duris. Pasak importuotojų, „Peugeot“ yra pirmi, pradėję montuoti tokią įrangą komerciniuose automobiliuose.

Naujojo "Expert" krovinių skyriuje galima vežti iki 1400 kg svorio krovinius.

Tarp kitų vertų dėmesio naujojo „Peugeot Expert“ technologinių naujovių – modulinė nulenkiama keleivio sėdynė „Moduwork“. Ji naudojama tam, automobiliu būtų galima vežti ilgesnius daiktus. Daugiau erdvės sudaroma atlenkus po priekine keleivio sėdyne paslėptą skydelį – tuomet atsiveria papildoma erdvė į kabiną

Naujoji prancūzų komercinė transporto priemonė yra 3 modifikacijų. Pirmiausia jos priklauso nuo „Peugeot Expert“ ilgio. Ilgiausia mašinos versija yra 5,3 metro ilgio, trumpiausia – 4,6 metro. Jei paminėti dar tai, kad automobilių aukštis tėra 1,9 metro, jos modifikacija su trumpiausiu kėbulu yra idealiai pritaikyta vežioti smulkius krovinius mieste. Į furgoną galima pakrauti iki 1,4 tonos krovinį. Be to, priklausomai nuo „Peugeot Expert“ versijos, jo kabinoje gali važiuoti 2–6 žmonės.

Į naujuosius „Peugeot Expert“ yra montuojami naujausios laidos „Euro6 BlueHDi“ dyzeliniai varikliai, kurių galia svyruoja nuo 95 AG iki 180 AG. Pats ekonomiškiausias variklis 100 kilometrų nuvažiuoti vidutiniškai sunaudoja 5,1 l degalų. Nuvažiavęs vieną kilometrą naujasis „Peugeot Expert“ į atmosferą išmeta 133 gr. anglies dvideginio. Naujasis prancūzų krovininis furgonas yra 150 kilogramų lengvesnis nei pirmtakas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"