TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Naujasis „Audi R8 Spyder“ – svajonių bolidas su V10 varikliu

2016 03 28 6:00
Po naujojo "Audi R8 Spyder" variklio gaubtu paslėpta net 520 arklio galių.  Gamintojo nuotrauka

Vokietijos koncernas „Audi“ paskelbė, kad ne vienos automobilių parodos žvaigžde ir automobilių žurnalų svarbiausiuoju traukos akcentu tapęs padidintos galios R8 kupė turės dar įdomesnę modifikaciją. – Niujorko autosalone debiutuosiantį galingą dvivietį rodsterį „Audi R8 Spyder“.

Tikimasi, jog jis sužavės atnaujintu, dar veržlesniu dizainu ir įspūdinga galia alsuojančiu, daugiau nei 5 litrų darbo tūrio, 397 kW (540 AG) pajėgumo, net 10 cilindrų V10 formos 5,2 FSI benzininiu varikliu, leidžiančiu 100 km/val greitį pasiekti vos per 3,6 sek ir važiuoti 318 km/val. maksimaliu greičiu.

Dvivietis sportinis automobilis sveria maždaug 1612 kg. Sportiniam superautomobiliui tai – stebėtinai nedidelis svoris, už kurį labiausiai „Audi“ turėtų būti dėkinga aliumininio kėbului ir iš aliuminio bei anglies pluošto pagamintam „Audi Space Frame“ (ASF) rėmui.

Maždaug 79 proc. rėmo svorio sudaro aliumininiai elementai. Lyginant su pirmtaku, kitaip tariant – su ankstesnės laidos „Audi R8 Coupé“, naujojo rodsterio kėbulas yra daug standesnis ir saugesnis. Papildomi standumo elementai įrengti priekiniuose statramsčiuose, durelių slenksčiuose bei galinėje dalyje. „Audi“ kėbulų inžinieriai tvirtina, kad naujojo R8 svoris yra net 208 kg mažesnis, o išilginis standumas – net 50 proc. didesnis nei pirmtako.

Naujojo „Audi R8 Spyder“ V10 motoras yra montuojamas kėbulo viduryje. Vidutinės jo degalų sąnaudos siekia 11,7 l benzino 100 kilometrų kelio, o į aplinką išmetama maždaug 277 gr. anglies dvideginio.

Nors energinis efektyvumas tarsi ir nėra tokio tipo automobilių prioritetas, naujajame „Audi R8 Spyder“ V10 yra iš tiesų aukšto lygio: automatinė transmisija stengiasi parinkti ekonomiškiausią pavarą; kai tik įmanoma, įjungiamas saviriedos režimas; variklyje įdiegta pažangiausia terminio valdymo sistema.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"