TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Naujasis C klasės "Mercedes-Benz": pigiau kainuojantis prestižas

2014 05 06 6:00
Iš šimto metrų naujųjų C klasės "Mercedes-Benz" automobilių beveik neįmanoma atskirti nuo prestižinių S klasės limuzinų (apačioje). Gamintojo nuotraukos

Ar vairuodami vidutinės klasės sedaną norėtumėte pasijusti taip, tarytum sėdėtumėte prie prestižinio limuzino vairo? Tada nedelsdami išbandykite kurį nors neseniai į Lietuvą atriedėjusį naująjį C klasės „Mercedes-Benz“ automobilį.

XIX amžiaus pabaigoje - XX amžiaus pradžioje turėti naują automobilį buvo pačių didžiausių turtuolių privilegija. Tačiau verslininkas Henry Fordas sumanė, kaip mašiną padaryti prieinamesnę didesniam būriui žmonių. Daugiau kaip prieš šimtą metų H.Fordo gamyklose automobilius pradėta surinkti ne po vieną, o gaminti konvejeriniu būdu. Pirmas nuo konvejerio nuriedėjęs ir revoliuciją šios pramonės istorijoje padaręs automobilis buvo pavadintas „Ford Model T“. Sakyčiau, dabar vėl esame prie revoliucijos, tiesa, daug mažesnės, slenksčio.

Prestižas – ne vien turtuoliams

Vokietijos inžinieriai iš Štutgarto paleido į gyvenimą C klasės „Mercedes-Benz“, kurį iš šimto metrų nuo prestižinio S klasės mersedeso sunkiai atskiria net žinovai. Ne specialistams tai būtų sunku padaryti ir iš dešimties metrų. Galbūt po kelių dešimtmečių bus sakoma, esą vokiečiai įteikė dovanėlę tiems vidutines ir mažesnes pajamas gaunantiems vairuotojams, kurie sėdėdami prie automobilio vairo nori jaustis kaip turtuoliai.

Pirmiausia, žinoma, toks įspūdis kyla todėl, kad labai mažai skiriasi C klasės modelių ir limuzinų, priskiriamų S klasei, dizainas. Be to, naujieji C klasės automobiliai 95 mm ilgesni (siekia 4696 mm) ir 40 mm platesni (iki 2840 mm). Tiesa, jų aukštį inžinieriai 5 mm sumažino. Dėl to C klasės sedanas iš pažiūros tapo sportiškesnis, pagerėjo jo aerodinaminės savybės.

Malonumas už perpus mažesnę kainą

„Mercedes-Benz“ konstruktoriai pasistengė, kad smarkiai padidinus gabaritus nenukentėtų automobilio dinamika, kad ji būtų kuo artimesnė tai, kokia būdinga S klasės limuzinams. Bandžiau C klasės „Mercedes-Benz C 220 BlueTEC“, kurio ratus suka 2,1 l darbinio tūrio ir 170 AG dyzelinis variklis. Jo atitikmuo tarp S klasės „Mercedes-Benz“ tikriausiai būtų modelis S 350, turintis 3 l darbinio tūrio dyzelinį jėgos agregatą. Toks automobilis Lietuvoje kainuoja nuo 282 535 litų, C klasės sedanas – nuo 128 998 litų. Kitaip tariant, perpus mažiau negu limuzinas.

Tačiau nepasakyčiau, kad malonumas vairuoti žemesnės klasės mašiną skirtųsi lygiai taip pat smarkiai. Galbūt skirtumai prasideda pasiekus 180 km/val. ir didesnį greitį. Bet Lietuvoje taip lėkti draudžiama. O važiuojant leistinu greičiu C klasės „Mercedes-Benz“ kelyje yra toks pat stabilus kaip ir jo „vyresnysis brolis“.

Nors C klasės automobilio variklis gerokai silpnesnis, dinaminės mašinos savybės prilygsta toms, kurios būdingos limuzinui. Tai greičiausiai lemia mažesnis sedano svoris. Gamintojai teigia, jog C klasės „Mercedes-Benz“ kėbulas pagamintas iš aliuminio ir yra 70 kg lengvesnis už tą, kuris gaminamas iš plieno. Bendras šio automobilio svoris net apie 100 kg mažesnis nei ankstesnės laidos tokios pat klasės modelio. Žodžiu, naujieji C klasės „Mercedes-Benz“ tapo dar konkurencingesni nei jų tradiciniai varžovai „Audi A4“ ar „Lexus IS". Šie automobiliai tikriausiai gali būti ir S klasės "Mercedes-Benz" konkurentais.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"