TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Naujasis „Citroen C4 Picasso“: automobilis iš kino juostos

2014 10 21 6:00
Galingiausias "Citroen C4 Picasso" gali važiuoti 210 km/h greičiu.  LŽ archyvo nuotrauka

Kuo garsūs prancūziški automobiliai? Žinoma, netikėtais dizaino sprendimais. Naujasis vienatūris „Citroen C4 Picasso“ jų turi tiek, kad automobilį drąsiai galima vadinti ateities mašina iš fantastinio filmo.

Naujasis prancūzų modelis tikrai vertas jo pavadinime įrašytos didžiojo dailininko Pablo Picasso pavardės. Šių laikų genijaus sekėjai iš „Citroen“ dizaino skyriaus atliko tik kelis potėpius, bet dėl jų „C4 Picasso“ tapo netolimos ateities automobiliu.

Futuristiniai potėpiai

Iš ankstesnio modelio naujasis "C4 Picasso" paveldėjo didelį priekinį stiklą, apvalias kėbulo formas, kuo arčiau mašinos kampų įmontuotus ratus. Tačiau kūrėjai pridėjo „raumenų“ naujos laidos vienatūrio šonuose ir kampuose, padarė jį šiek tiek platesnį ir žemesnį, sutrumpino automobilio „nosį“, ant jos trimis aukštais prikabino žibintų. Lygiai tokius pat turi ir ką tik į Lietuvą atkeliavęs „Citroen C4 Cactus“. Keliais potėpiais patobulintų mašinų išorė pavertė jas tarsi iš kino ekranų nuriedėjusiais ateities automobiliais.

Dizaineriai pasistengė, kad ir naujojo „Citroen C4 Picasso“ vidus neatsiliktų nuo išorės. Tiesa, čia nerasi nei naujoviškų sėdynių, nei itin modernių apdailos detalių – bent jau LŽ žurnalisto bandytame modelyje, kuris turi 1,6 l darbinio tūrio ir 120 AG benzininį variklį. Užtat nė vieno vairuotojo negali palikti abejingo vienatūrio konstruktorių iš Prancūzijos siekis sukurti tai, kas vadinama išmaniuoju automobiliu.

Išmanieji eksperimentai

Visos naujojo „Citroen C4 Picasso“ funkcijos, išskyrus garso sistemą, valdomos per jutiklinį ekraną. Liesdamas jame esančius "mygtukus“ reguliuoji salono temperatūrą, nustatai navigaciją ir visa kita. Galima net sakyti, kad toks valdymo būdas – irgi iš ateities. Vis dėlto virtualūs valdikliai kol kas vargu ar gali pakeisti mechaninius. Šiuos turi galimybę susirasti ir sukioti, įjungti ir išjungti neatitraukdamas žvilgsnio nuo kelio. Elektroninis valdymas nuo mechaninio skiriasi tuo, kad reikiamą „mygtuką“ ekrane būtina nuspausti labai tiksliai, nes čiupinėdamas ranka jo neaptiksi. Ir tą veiksmą atlikdamas turi atitraukti akis nuo kelio. Aišku, saugumo tai neprideda.

Tačiau vairavimui elektronika valdomas automobilis suteikia žavesio. Tu irgi pasijunti tarytum fantastinio filmo herojus. Įdomu, kad „Citroen C4 Picasso“ net mechaninio greičio matuoklio nėra – tiksli jo kopija matyti vien virtualiame monitoriuje. Iki tol LŽ žurnalisto bandytuose automobiliuose elektronika tik dubliuodavo mechaninio spidometro rodmenis.

Ramus vienatūris

„Citroen C4 Picasso“ variklių gamą sudaro jau minėtas 1,6 l ir 120 AG, 1,6 l ir 155 AG benzininiai bei 1,6 l ir 2 l dyzeliai motorai, kurių pajėgumas – nuo 90 AG iki 150 AG. Bandžiau vienatūrį, varomą silpnesnio benzininio variklio.

Kelyje „Citroen C4 Picasso“ važiuoti malonu. Bet ne dėl to, kad jis stebintų žvėriška jėga ar labai staiga įsibėgėtų. Didžiausias greitis, kurį gali pasiekti „C4 Picasso“, yra 187 km/h, pagreičio rodikliai irgi nedaro įspūdžio – mašina iki 100 km/h įsibėgėja tik per 12,3 sekundės. Užtat džiugina puikiai veikianti pakaba. Ji net duobes įveikia minkštai, todėl girdimas menkas dunkstelėjimas visiškai neerzina.

Žinoma, vienatūris ir dar tikras prancūzų kūrinys „Citroen C4 Picasso“ pirmiausia yra pritaikytas nuotaikingoms šeimos kelionėms, pavyzdžiui, į pajūrį. Vietos daiktams susidėti mašinoje užtenka – bagažinės skyriaus erdvė sudaro 537 litrus. Papildomą jaukumo įspūdį keliaujant suteikia ypač šviesus salonas, šviesių spalvų apdaila.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"