TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Naujasis „Citroen C4“: praktiškas gražuolis

2014 08 13 6:00
Naujojo "Citroen C4" kaina Lietuvoje prasideda nuo 54 096 litų.   Gamintojo nuotrauka

Šiandien automobilių išorės grožį ir praktiškumą geba suderinti dauguma gamintojų. Tačiau kaip tai padarė naujojo „Citroen C4“ kūrėjai – tiesiog originalu.

Galantiškieji prancūzai ir kurdami automobilius iš paskutiniųjų stengiasi dėl moterų. Tarkime, kompanija „Peugeot“, kadaise iškėlusi sau uždavinį įtikti dailiajai lyčiai, net gamino kulniuko formos hečbekus. Prancūziški „Peugeot 206“ ir „Peugeot 306“ ilgą laiką karaliavo populiariausių automobilių reitinguose, nes juos noriai pirko moterys.

Tačiau bene labiausiai dėl jų stengiasi „Citroen“ kūrėjai. Tiksliau – kompanijos dizaineriai. Nes tokio subtilaus dizaino, kokiu pasižymi dauguma „Citroen“ modelių, lengvųjų automobilių vargu ar daugiau rasi pasaulyje. Ne išimtis – ir naujasis kompaktinis C4, pristatytas pernai.

Galantiškas ir praktiškumas

Kai kas naująjį „Citroen C4“ vadina gražiausiu šiuo metu Lietuvoje parduodamu hečbeku. Žinoma, grožio vertinimas labai priklauso nuo kiekvieno žmogaus skonio. Tačiau lengva, grakšti naujojo C4 forma turėtų patikti ne tik moterims, bet ir daugeliui vyrų.

Staigmenos laukia vos įsėdus į automobilį. Šių eilučių autorius bandė prabangiausios versijos „Exclusive“ kompaktinį "Citroen C4", todėl nesąmoningai tikėjosi viduje rasti daug prancūzams būdingų, bet dažniausiai nereikalingų puošmenų ar blogai veikiančios technikos, imituojančios vokišką kompiuterinę įrangą. Tačiau naujajame hečbeke nieko tokio nėra. Visa „Citroen C4“ salono apdaila ir įranga – patogi ir funkcionali. Nors prietaisų skydelis neturi jutiklinio monitoriaus, informacija paprastame ekranėlyje surandama lengvai ir pateikiama aiškiai.

Tiek priekinės, tiek užpakalinės automobilio sėdynės plačios, todėl pakanka vietos net stambesnio sudėjimo žmogui, - keturiems asmenims ilga kelionė gana nedideliu C4 tikrai netaps kančia. Vairuotojui visi prietaisai irgi nesunkiai pasiekiami, bet dėmesio neblaško valdant automobilį.

Erdvės hegemonija

Naujasis „Citroen C4“ pasižymi didele erdve. Iš visų kompaktinių hečbekų prancūzišką C4 pagal bagažinės talpą lenkia vien „Hyundai i30“ – 415 litrų. Net erdviojo „Golf Plus“ bagažo skyrius yra tik 395 litrų, o į „Citroen C4“ galima sudėti 408 litrus krovinio.

Salone, kaip jau minėta, erdvės taip pat netrūksta. Yra daug įvairių dėtuvių, todėl visų automobilyje reikalingų rakandų nereikia kišti į vienintelę keleivio esančią daiktadėžę. Tai turėtų ypač patikti dailiosios lyties atstovėms – jos mėgsta, kai automobilyje nestinga „kišenių“.

Bandytas „Citroen C4“ turi 1,6 litro 120 AG ir 160 Nm variklį bei penkių laipsnių mechaninę pavarų dėžę. Variklis, nors ir nėra galingas, sukosi labai smagiai. Kita vertus, bent 30 papildomų arklio galių ir dar 50 niutonmetrų jam tikrai nepamaišytų – tai suteiktų vairuotojui daugiau tikrumo kelyje lenkiant kitus automobilius.

„Citroen“ automobiliai visada garsėjo gera pakaba, regis, šios kompanijos išradimas - ir pneumatinė pakaba. Naujojo C4 pakaba taip puikiai sugeria kelio nelygumus, kad, atrodo, važiuoji kur kas aukštesnės klasės automobiliu.

Bandyto „Citroen C4 1.6 VTi Exclusive“ techninė specifikacija

Ilgis/plotis/aukštis (mm)4329/1709/1502
Variklio darbinis tūris (l)1,6
Degalaibenzinas
Galia (AG)120
Pagreitėjimas 0-100 km/h (sek.)10,3
Maks. greitis (km/h)193
Maks. sukimo momentas (Nm)160
Vid. degalų sąnaudos (l/100 km)6,1

Šaltinis: citroen.lt

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"