TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Naujasis „Ford Transit Connect“: taupumo triumfas

2013 11 26 6:00
Naujasis "Ford Transit Connect", nors ir yra komercinis automobilis, turi aukštesnės klasės mašinoms būdingos elegancijos.  Gamintojo nuotrauka

Amerikos gamintojas „Ford“ Miunchene pristatė naujos laidos „Ford Transit Connect“, kuris turėtų atkreipti kompaktinių komercinių automobilių pirkėjų dėmesį pirmiausia dėl to, kad naudoja labai mažai degalų.

Kadaise kompaktiškus komercinius automobilius pirmasis pradėjo gaminti Prancūzijos koncernas „PSA Peugeot Citroen“. Tuomet atrodė, kad nieko funkcionalesnio ir geresnio už „Citroen Berlingo“ bei „Peugeot Partner“ mažųjų komercinių mašinų rinkoje jau nebus sugalvota, todėl kiti gamintojai pradėjo masiškai kopijuoti šiuos automobilius. Vienas po kito atsirado labai į PSA kūrinius panašūs „Renault Kangoo“, „Fiat Doblo“, „Opel Combo“.

„Prancūzai ir dabar užima didžiausią šios rinkos dalį, Baltijos šalyse - taip pat. Nemanau, kad pasirodžius naujiesiems „Transit Connect“ mums pavyks aplenkti prancūzus, tačiau didesnę rinkos dalį tikrai tikimės atsiriekti, bent jau Estijoje“, - dienraščiui LŽ sakė Tiitas Lillipuu, „Ford“ automobilių Estijoje importuotojos atstovas.

Originaliu būdu

Nuo pat pasirodymo rinkoje prieš daugiau kaip dešimt metų „Ford Transit Connect“ skyrėsi nuo „Berlingo“ ir „Partner“. Pirmiausia – pagal savo dydį. „Transit Connect“ buvo didesni už prancūziškus automobilius, tačiau ne tokie dideli, kad galėtum juos vadinti mikroautobusais.

Dar vienas „Ford“ kompaktiškų komercinių automobilių koziris – juose daugiau komforto. Įlipus į naująjį 2013-ųjų laidos „Transit Connect“ į akis tuoj pat krinta komerciniams automobiliams nelabai būdinga kokybiška apdaila, geresnės medžiagos. Dėl to vienas iš dviejų „Ford Transit Connect“ – atvirų langų septynvietis „Tourneo Connect“ - drąsiai vadinamas ir šeimos automobiliu.

Ir važiuoja jis gerai – tuo dar kartą įsitikinau riedėdamas Miuncheno gatvėmis, vingiuotais Bavarijos kalnų keliukais, garsiaisiais Vokietijos greitkeliais. Ir „Transit Tourneo Connect“, ir apskritai „Transit Connect“ kelyje buvo stabilūs, rodė komercinėms mašinoms nebūdingą dinamiką. Nerekomenduojama tik posūkius įveikti didesniu nei 70 km/val. greičiu – vis dėlto automobiliai priskiriami komercinių klasei, yra palyginti aukšti, tad įvažiavus į posūkį kaip paprastu lengvuoju automobiliu kyla rizika prarasti valdymą ir nuslysti nuo kelio.

Aišku, į „Ford Transit Connect“ pirmiausia atkreips dėmesį smulkieji krovinių vežėjai, taip pat smulkieji verslininkai, ūkininkai. Automobilių krovinių skyriaus tūris siekia 2,9 arba 3,6 kubinio metro, didžiausia keliamoji galia – 1 tona. Po Miuncheną ir jo apylinkes važinėjome furgonu, kurio krovinių skyriuje buvo įdėta 250 kg krovinio imitacija, tačiau mašinos dinamikos tai nesumažino.

Didžiausias koziris - taupumas

Ko gero, svarbiausias „Ford Transit Connect“ koziris, jei lygintume su prancūziškais automobiliais, bus vienoje jo versijų montuojamas pernai geriausiu varikliu pasaulyje pripažintas benzininis 100 AG ir 1 l darbinio tūrio „EcoBoost“ motoras. Jo varomu furgonu su ketvirčiu tonos krovinio imitacija viename iš Vokietijos greitkelių pavyko pasiekti 140 km/val. greitį, o momentinės degalų sąnaudos sudarė vos 8,4 litro 100 kilometrų. Gamintojai teigia, kad važiuojant ramiai šimtui kilometrų įveikti turėtų užtekti vidutiniškai 4 litrų benzino.

Tiesa, netgi T.Lillipuu Miunchene dar negalėjo pasakyti, kokia bus gruodį Baltijos šalis, tarp jų ir Lietuvą, pasieksiančio kompaktinio komercinio automobilio kaina. Jei benzininį variklį turinti mašina kainuos negrįstai daug, konkurencinio pranašumo gali ir nelikti.

Kitą „Ford Tranzit Connect“ varo dinamiškesnis 1,6 l dyzelinis jėgos agregatas. Jo degalų sunaudojimo rodikliai irgi nėra dideli. Tačiau panašius variklius jau turi dauguma "amerikiečio" konkurentų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"