TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Naujasis „Giulia“ – galingas tradicinis automobilis

2016 11 04 13:29
„Alfa Romeo Giulia“ pristatymas vyko trumpam atnaujintuose buvusio „Lietuvos“ kino teatro koridoriuose. Lietuvos žinių archyvo nuotrauka

1965-aisiais Italijoje nuo konvejerių pradėjo judėti kompaktiški sedanai „Alfa Romeo Giulia“. Atnaujintas 51-erių modelis Vilniuje pristatytas tokio pat amžiaus buvusio kino teatro „Lietuva“ pastate. 

Italų gaminamos „Alfa Romeo“ atstovai Lietuvoje bendrovė „Autobrava“ surengė naujo modelio „Giulia“ premjerą. Pajėgiausia šio sedano versija „Giulia Quadrifoglio“ – itin galingas automobilis, varomas daugiau nei pusės tūkstančio „arklių“. Ši mašina iki 100 km/val. greičio įsibėgėja per 3,9 sekundės, o maksimalus jos greitis pasiekia 307 km/val. „Giulia Quadrifoglio“ modelyje naudojamas 2,9 litro darbinio tūrio benzininis variklis su dviem turbinomis, kurio didžiausias pajėgumas yra 510 AG, taip pat jis gali turėti 600 Nm sukimo momentą. Su šiuo varikliu komplektuojama 6 laipsnių mechaninė arba 8 laipsnių automatinė pavarų dėžės, perduodančios variklio išvystomą galią į galinius ratus. Prie šio modelio charakteristikų prisideda ir panaudotos lengvasvorės medžiagos iš aliuminio, anglies pluošto bei polimerų. Mašinos svorio ir galios santykis yra mažesnis už 3 kg vienai arklio galiai.

„Giulia“ modeliai gali būti su 2,2 litro darbinio tūrio dyzeliniais varikliais, galinčiais pasiekti 150 AG ir 180 AG galią, 380 Nm ir 450 Nm sukimo momentą. Šie varikliai taip pat gali būti komplektuojami su mechanine arba automatine pavarų dėžėmis. Modelių su dyzeliniais varikliais vidutinės degalų sąnaudos sudaro nuo 4,2 l/100 km, anglies dvideginio emisija – nuo 109 g/km.

Mašinose įrengiama aktyvioji pakaba su „Alfa Link“ technologija, kuri užtikrina itin gerą sukibimą posūkiuose ir maksimalų komfortą, bei tiesioginį vairavimo pojūtį geriausiai savo klasėje perteikiančia vairo sistema.

Vairuotojas gali pasirinkti iš situaciją geriausiai atitinkančių „Alfa DNA“ važiavimo režimų įskaitant „Dynamic“, „Natural“ ir pirmą kartą gamintojo modeliuose panaudotą našaus važiavimo režimą „Efficiency“.

„Giulia Quadrifoglio“ modelis turi papildomą važiavimo režimą „Race“. Be to, šiame modelyje naudojama jėgos paskirstymo sistema „Alfa Torque Vectoring“ su dviguba sankaba, aktyvus priekinis oro sklaidytuvas „Alfa Active Aero Splitter“, važiuoklės valdymo sistema „Alfa Chassis Domain Control“.

Visuose „Giulia“ modeliuose standartiškai įdiegta perspėjimo apie priešpriešinį susidūrimą sistema su radaru ir kamera „Front Collision Warning“, kuri kritiniu atveju inicijuoja automobilio stabdymą. Sistema taip pat reaguoja į prieš automobilį esančius pėsčiuosius ir gali savarankiškai sustabdyti automobilį, kai judama greičiu iki 65 km/val. Automobiliai taip pat aprūpinti perspėjimo apie juostos kirtimą sistema ir aklųjų zonų stebėjimo sistema.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"