TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Naujasis "Honda Civic Tourer" stengsis patikti šeimoms

2014 03 17 6:00
"Honda Civic Tourer" su 1,6 l darbinio tūrio varikliu gali važiuoti didžiausiu 195 km/h greičiu.  Algimanto Brazaičio nuotrauka

Lietuvos „Honda“ atstovybėje pristatytas kompaktinis universalas „Civic Tourer“, kaip teigė japoniško ženklo atstovai, turėtų tapti mėgstamiausiu šeimos automobiliu.

Šeimai skirtam automobiliui didelę reikšmę turi salono erdvė. „Honda Civic Tourer“ - itin talpus. Modelio talpumą per jo pristatymą pademonstravo ir „Honda“ atstovybės darbuotojai, sukūrę dėmesį prikausčiusį triuką: nutraukus automobilį slėpusį audeklą iš bagažinės išsiropštė 20 mergaičių.

Vėliau buvo pademonstruota mažiau magiška šios vienos didžiausių vidutinės klasės automobilių segmente bagažinės talpa. Renginyje suskaičiuota, kad į bagažinę iki jos užuolaidėlės (624 l) telpa 6 įvairaus dydžio lagaminai. Sulanksčius galines sėdynes, į jį galima sukrauti labai daug visko.

Oficialūs duomenys irgi rodo, kad didesnės talpos bagažinės negali pasiūlyti nė vienas „Honda Civic Tourer“ konkurentas. Tarkim, neišlankstyta „Golf Variant“ bagažinė yra 605 l, „Opel Astra Sports Tourer“ - 500 l, „Ford Focus“ universalas - 490 l, „Toyota Auris Touring Sports“ - 530 l, „Škoda Octavia Combi“ - 610 l tūrio.

Funkcionalus ir patogus

Tačiau kompaktinis „Honda“ universalas lenkia konkurentus ne tik savo talpia bagažine. „Tourer" modelyje atsidūrė iš mažojo „Honda Jazz“ pažįstama ir hečbeke panaudota originali galinių sėdynių atlošų sulankstymo sistema „Magic Seats“, kuri leidžia užfiksuoti sėdynes vertikalioje padėtyje ir taip padidinti bagažinės erdvę. Sulanksčius galinių sėdynių atlošus, gaunamos lygios grindys ir net 117 litrų talpos dėtuvė. Be to, važinėjusieji universalu įvertino žemą pakrovimo slenkstį (565 mm), lengvai susukamas bagažinės užuolaidėles ir galimybę jas paslėpti grindyse.

Kadangi universalas sukurtas hečbeko bazėje, atstumas tarp ašių nepasikeitė. Taigi abiejų automobilių vairuotojui ir keleiviams skirta erdvė yra beveik vienoda, todėl keliauti išties patogu.

Šeimoms turėtų patikti ir modernus „Civic Tourer“ interjeras. Švelni medžiaga naudota sėdynėms ir daliai durų apdailos, o daugelyje vietų užuot dėjus įprastą kietą plastiką sumontuota minkšto plastiko apdaila. Itin moderniai atrodo centrinė konsolė, prietaisų skydeliai.

Prioritetas – saugumas

Pristatyto modelio naujovė – galimybė keisti galinių amortizatorių kietumą. Paspaudęs mygtuką vairuotojas gali pasirinkti vieną iš trijų pakabos režimų - „Comfort“, „Normal“ arba „Dynamic“. Bet, pasak Vokietijos žurnalo „Autobild“ žurnalistų, važiuodami nepakrautu „Honda Civic Tourer“ sunku pajusti, kuo vienas režimas skiriasi nuo kito. Tikriausiai tai pastebima tik tuomet, darė išvadą bandytojai, kai automobilis yra visiškai pakrautas.

Be to, japonų konstruktoriai pakeitė spyruoklių charakteristikas, ratų geometriją ir iš naujo suprojektavo elektrinį vairo stiprintuvą tam, kad „Honda Civic Tourer“ būtų valdomas taip pat dinamiškai, kaip hečbekas, tačiau kartu užtikrintų ir didesnes sunkesnių krovinių vežimo galimybes.

Pasak "Autobild", konstruktorių prioritetas kuriant „Honda Cicic Tourer“ buvo saugumas, todėl automobilyje gausu elektroninių pagalbininkų. Tarp jų - aklosios zonos daviklis, perspėjimas apie susidūrimo pavojų, apie juostos pakeitimą įspėjanti „Lane Assist“ sistema, automatinis šviesų valdymas, avarinio stabdymo mieste prietaisas, kelio ženklų atpažinimo ir perspėjimo apie priešpriešine eismo juosta artėjančias transporto priemones sistemos.

FAKTAI

„Honda Civic Tourer“ komplektuojamas su dyzeliniu 1,6 i-DTEC ir benzininiu 1,8 i-VTEC varikliais.

Ekspertų teigimu, bazinė automobilio komplektacija „S grade“ atrodo skurdokai, tačiau „Comfort“ komplektacijoje jau nemažai saugumo įrangos, be to, galima rinktis iš 6 laipsnių mechaninės arba 5 laipsnių automatinės pavarų dėžių.

Praėjusią savaitę „Honda“ salone Vilniuje pristatyto „Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC“ ratus varo 1,6 l darbinio tūrio turbodyzelis. Jo maksimali galia yra 120 AG, didžiausias sukimo momentas – 300 Nm.

Universalas iki 100 km/h greičio įsibėgėja per 10,1 sek. ir gali pasiekti didžiausią 195 km/h greitį. Automobilis taupus – vidutiniškai šimtui kilometrų nuvažiuoti sunaudoja 3,8 l degalų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"