TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Naujasis „Lexus“ pritaikytas miestui

2015 01 20 6:00
Naujojo "Lexus 300h" išorės dizainas įspūdingas - dėl savo ultramodernių linijų kai kam mašina net primena ateivių kosminį laivą.   LŽ archyvo nuotrauka

Japonijos “Lexus” tarp lengvųjų hibridinių miesto visureigių stengėsi įsiveržti pompastiškai – naujasis NX prieš pat jam pasirodant buvo reklamuojamas labai triukšmingai, triukšmo netrūko ir automobiliui atėjus į rinką. Galbūt ir todėl prieš išbandydamas iš jo tikėjausi labai daug.

Nepasakyčiau, kad išbandomas „Lexus NX 300h“ nuvylė. Tačiau negavau ir to, ko laukti buvau nusiteikęs iš ateivių kosminį aparatą savo išore primenančios transporto priemonės. Galbūt dėl to turėčiau dėkoti ir pompastiškai gamintojo reklamai. Sėsdamas prie šio automobilio vairo tikėjausi pašėlusios dinamikos, ypač greitos reakcijos į vairuotojo komandas, o pasirodė, kad tai tokia rami, „naminė“ mašina, kuria patogu ir malonu vežti vaikus į darželį ar mokyklą, užsukti į prekybos centrą, nuvykti savaitgaliais aplankyti draugų ir t. t.

Taikinys – moterys?

Gamintojai iš Japonijos neslepia, kad „Lexus NX 300h“ yra sukurtas remiantis populiariojo lengvojo miesto visureigio „Toyota RAV4“ koncepcija. Ji nuo pat automobilio atsiradimo pradžios patiko ir iki šiol patinka moterims. RAV4 yra talpus, puikiai valdomas, išvaizdus, patikimas ir patvarus. Dažniausiai būtent tokios mašinos ir reikia gražiosios lyties atstovėms. Be visų „Toyotos“ lengvojo visureigio gerųjų savybių, į visureigį „Lexus NX 300h“ dar įdiegta daugybė mašinos komfortą ir saugą didinančios įrangos, prabangos detalių, o tai irgi pirmiausia skirta moterims. Tiesa, už tai tenka papildomai sumokėti – visureigio kaina „Lexus“ atstovės UAB „Mototoja“ salonuose prasideda nuo 41 992 eurų.

Automobilis išsiskiria puikiu išorės dizainu, kuris nors ir kampuotas, bet nėra įkyrus, veikiau subtilus. Tarytum visureigį „Lexus 300h“ būtų kūrę ne japonai, o, tarkime, nuolat eksperimentuojanti dizaino srityje prancūzų „Citroen“. Apie kai kuriuos šios markės automobilius net sakoma, kad jie moterims galėtų atstoti rankines ar kitokius aksesuarus. Matyt, iš dalies taip būtų galima apibūdinti ir naująjį „Lexus NX 300h“.

Saugumo viršenybė

Ar visa tai reiškia, kad į naująjį japonų visureigį vyrai išvis neturėtų kreipti dėmesio? Anaiptol. Naujasis „Lexus NX 300h“ pirmiausia yra miesto automobilis, o tokiais važinėja ir nemažai stipriosios lyties atstovų. Tik noriu pažymėti, kad gali nusivilti tie vyrai, kurie iš „Lexus NX 300h“ tikėsis agresijos arba galimybės eksperimentuoti kelyje, pavyzdžiui, kaip važiuojant to paties gamintojo hibridinio modelio „Lexus LS 600h“ automobiliu.

Vertinant vien pagal naujojo NX 300h techninius duomenis atrodytų, kad kelyje agresyvumo neturėtų trūkti ir šiam hibridui. Anot gamintojų, bendra jos ratus varančios benzininės ir elektrinės jėgainės galia – 197 AG. Iki 100 km/h mašina įsibėgėja per 9,2-9,3 sekundės. Tačiau net ir labai staigiai paspaudus greičio paminą pašėlusios dinamikos nejusti. Visureigio greitėjimas veikiau panašus į troleibuso, vežančio kelias dešimtis keleivių. Nieko blogo čia lyg ir nėra – agresyvumo nerodančios transporto priemonės kelyje yra saugesnės. Bėda ta, kad esu iš tų vairuotojų, kurie mėgsta agresyvų vairavimą.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"