Paieška
LIETUVAGIMTASIS KRAŠTASISTORIJAEKONOMIKAKOMENTARAIPASAULISŠEIMA IR SVEIKATATRASA
ŽMONĖSKULTŪRASPORTASGAMTA IR AUGINTINIAIĮDOMYBĖSMOKSLAS IR ITZAPAD-2017
TRASA

Naujasis „Mini“ visureigis – tikras „miestietis“

 
2017 01 11 14:14
Greičiausia antros laidos "Mini Countryman" versija iki 100 km/h gali įsibėgėti per 7,2 sekundės.  "LIetuvos žinių" archyvo nuotrauka

Kadaise Didžiojoje Britanijoje, o dabar Vokietijos koncernui BMW priklausantys, tačiau ir toliau britų gaminami mažųjų automobilių „Mini“ modeliai aplinkiniams kelia pozityvių emocijų pliūpsnį. Juos smagu vairuoti, neįprastas mažųjų automobilių dizainas atkreipia ir aplinkinių dėmesį.

Toks yra ir antros laidos „Mini Countryman“, kurio išankstinė premjera antradienį įvyko Vilniuje.

Naujasis „Mini Countriman“, nors ir yra kompaktinis automobilio modelis, savo išore iškart primena, jog jis – ir miesto visureigis. Tą pabrėžia aštresnės nei kitų „Mini“ kėbulo linijos, paryškinančios mašinos kėbulo tvirtumą, kuris vizualiai formuojamas šviesos atspindžiais.

Naujasis modelis taip pat išsiskiria grubesniais apdailos elementais, didesnėmis ratų arkomis, paryškintomis variklio grotelėmis, šoninių sparnų oro angomis, patobulintos išvaizdos priekiniais ir galiniais žibintais. Bėgeliai ant stogo, papildoma juodos spalvos buferio apdaila ir sidabrinės spalvos dugno apsauga pabrėžia išbandymams pasiruošusį šio „Mini“ modelio charakterį ir jo universalumą.

Naujojo visureigio „Mini Countryman“ ratų bazė yra pailgėjusi 7,5 cm, kėbulas – 20 cm, plotis – 3 cm. Šie pokyčiai aiškiai juntami salono viduje – priekinių sėdynių eilėje atsiradę daugiau pločio ir erdvės viršuje, padidėjusios sėdynių transformavimo galimybės. Tuo pat metu 3 vietų užpakalinių sėdynių eilėje atsirado daugiau erdvės keleivių kojoms, ši sėdynių eilė taip pat gali būti stumdoma ir reguliuojama pagal pasvyrimo kampą.

Antros laidos „Mini Countryman“ bagažinės tūris išaugo iki 450 l, o, užlenkus galinę sėdynių eilę, jis siekia ir 1309 l. Bagažinės dangtis gali būti valdomas elektroniniu būdu be prisilietimo su „Comfort Access“ funkcija. Užsisakius papildomą įrangą „Picnic Bench“, apatinį bagažinės dangtį galima atlenkti ir naudoti kaip dvi sėdimas vietas.

Britų markės gerbėjai gali rinktis iš dviejų benzininių ir dviejų dyzelinių variklių. Mažesnės galios benzininio „Mini Countryman“ ratus varo 3 cilindrų 1,5 litro darbinio tūrio variklis, galintis pasiekti 136 AG galią ir 220 Nm jėgos didžiausią sukimo momentą. Galingesnė yra „Mini Cooper S Countryman“ versija, po kurios variklio dangčiu – 2 litrų darbinio tūrio benzininis motoras, kurio maksimali galia ir maksimalus sukimo momentas – atitinkamai 192 AG ir 280 Nm.

Silpnesnis dyzelinis „Mini Cooper D Countryman“ 2 litrų darbinio tūrio motoras sugeba pasiekti didžiausius 150 AG ir 330 Nm, galingesnis tokio pat tūrio dyzelis – 190 AG ir 400 Nm.

Pirmą kartą „MINI“ ženklo gerbėjams bus pasiūlyta ir hibridinė versija „Mini Countryman S E Countryman ALL4“ versija. Šiame modelyje naudojamos bendros hibridinės sistemos galia siekia 224 AG, jėgos sukimo momentas – 385 Nm.

DALINTIS:
 
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
EkonomikaGamta ir augintiniaiGimtasis kraštasĮdomybėsKontaktai
IstorijaJurgos virtuvėKomentaraiKonkursaiReklaminiai priedai
KultūraLietuvaMokslas ir ITPasaulisPrenumerata
SportasŠeima ir sveikataTrasaZapad-2017Karjera
Visos teisės saugomos © 2013-2017 UAB "Lietuvos žinios"