TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Naujasis "Renault Espace" ambasadorius - Kevinas Spacey

2015 04 19 6:00
Holivudo žvaigždė Kevinas Spacey ir naujausios laidos "Renault Espace" kartu yra įamžinti trijuose plakatuose.   Gamintojo nuotrauka

1984 m. – tai metai, kai „Renault“ sukūrė „Espace“ – savo novatoriškąją miniveno (MPV) koncepciją, kuri ne tik padarė tikrą perversmą rinkoje, bet ir pradėjo didžiulę reklaminę kampaniją, kurios šūkis buvo „O jei tikroji prabanga yra erdvumas?“, sakoma Prancūzijos automobilių gamintojos pranešime žiniasklaidai. Šiemet bendrovė "Renault" seną gerą modelį „Espace“ tarytum atranda iš naujo.

Rengdamasi rinkai pristatyti 2015-ųjų pavyzdžio "Renault Espace", prancūzai kartu su bendrove „Publicis“ sukūrė reklaminę koncepciją, kurioje akcentuojama svarbiausia tikslinės šio modelio grupės vertybė – laikas. Pakeistas ir reklaminis šūkis, kuris dabar skamba taip: „Pajuskite, ko vertas jūsų laikas!“. Pasak pranešimo, naujasis šūkis sustiprina laiko vertės pojūtį, kviečia vairuotoją laiką vertinti kiek kitaip – "kaip laiką sau, kaip laiką, kada gali džiaugtis būtent tuo, kuo iš tiesų norėtum džiaugtis".

Siekdamos įtvirtinti minėtą koncepciją ir tuo pačiu patraukti itin reiklius klientus, bendrovės „Renault“ ir „Publicis“ nusprendė prekės ženklo ambasadoriumi pasikviesti aktorių Keviną Spacey. Charizmatiška asmenybė ir turtingas bei spalvingas gyvenimas natūraliai tiko tam, kad naujojo „Renault Espace“ partneriu taptų būtent ši Holivudo žvaigždė.

Reklaminiame "Renault Espace" filmuke K.Spacey pasakoja apie kai kuriuos savo svarbiausius kultinius vaidmenis filmuose „Amerikietiškosios grožybės“, „Įprasti įtariamieji“ ir „Kortų namelis“ bei pristato naująjį prancūzų vienatūrį.

Tokia novatoriška reklaminė kampanija auditorijai yra puiki proga daugiau sužinoti apie aktoriaus asmenybės bruožus ir jo gyvenimo filosofiją, išdėstytą 5 trumpametražiuose filmuose, kuriuose jis atveria slapčiausias savo gyvenimo ir darbo kerteles, sakoma "Renault" pranešime žiniasklaidai.

O svarbiausias kampanijos veiksmas vyksta skaitmeniniame centre, esančiame www.espace.renault.com, kur interneto vartotojai patys gali susipažinti su naujojo „Renault Espace“ ypatumais ir pasižiūrėti trumpametražius filmus apie K.Spacey. Kampanija vyksta dar ir visose „Renault“ socialinės medijos platformose, be to, yra išleisti 3 reklaminiai plakatai.

Naujoji „Renault Espace“ reklama, kuri pasirodė balandžio 15 d., pirmiausia bus rodoma Prancūzijos, o vėliau – ir kitose pasaulio šalyse.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"