TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Naujasis „Renault Megane Energy dCi 130 Eco": prancūziška „taupyklė“

2014 07 30 6:00
Naujasis "Renault Megane" pasižymi ultramoderniu dizainu, kuris žavės ir jaunus žmones.    Gamintojo nuotrauka

Prancūzijos gamintoja „Renault“ dar 2006 metais įsipareigojo pagaminti patį taupiausią pasaulyje tradiciniais degalais varomą serijinį automobilį. Kol kas prancūzai nepavijo pagrindinių konkurentų „Volkswagen“ ir „Ford“, bet tuo, kad „Renault“ sėkmingai žengia pasirinktu keliu, įsitikinau bandydamas trečios laidos dyzelinį „Megane“.

Metų pradžioje pristatytas naujos laidos prancūzų automobilis turi variklį įmantriu pavadinimu „Energy dCi 130 Eco". Pirmąkart apie jį pasaulis sužinojo 2011-aisiais, iš esmės ši jėgainė ir daro naująjį „Megane“ patrauklų pirkėjams. Kuriant motorą jo gamintojai iš Prancūzijos užregistravo net 30 patentų. Dėl naujų technologijų variklis gali pasiekti net 130 AG ir didžiausią 320 Nm sukimo momentą. Motoro pavadinime trumpinys „Eco“ reiškia, kad variklis labai mažai teršia aplinką – jo į atmosferą išmetamo anglies dioksido emisija tėra 104 g/km.

„Energy dCi 130 Eco" variklio varomas naujasis hečbekas „Renault Megane“ kelyje yra dinamiškas, stabilus. Tačiau svarbiausia – taupus. Vidutiniškai 100 kilometrų nuvažiuoti jis sunaudoja 4 l dyzelino. Mieste vidutinės techninių duomenų lentelėje deklaruojamos degalų sąnaudos sudaro 4,8 l, užmiestyje – 3,6 l. Taigi prisipylęs 60 l talpos automobilio degalų baką teoriškai gali nuvažiuoti net iki 1600 kilometrų. Toks rezultatas turėtų patikti ne tik taupiems, bet ir šykštiems vairuotojams.

Prieš trejus metus sukurtas „Energy dCi 130" yra pirmasis „Renault" variklis, turintis „Stop & Start" sistemą, kartu su stabdžių energijos atkūrimo funkcija. Vis dėlto praeito dešimtmečio viduryje vokiečių išrastą technologiją, kai automobiliui sustojus laikinai išsijungia jo variklis ir šitaip taupomi degalai, prancūzai, atrodo, ištobulino dar nepakankamai. Tai buvo justi ir bandant trečios laidos „Renault Megane Energy dCi 130 Eco" su „Stop & Start" sistema.

Paspaudus greičio paminą ji ne visuomet spėdavo įjungti variklį, o tai kelia tam tikrą pavojų sustojus sankryžose ar darant posūkį į kairę. Laiku neįsijungus motorui paprasčiausiai galima sukelti avarinę situaciją. Per dvi naujojo automobilio bandymų dienas šių eilučių autoriui dukart teko patirti mažus nepatogumus.

Trečios laidos „Renault Megane“ kūrėjai smarkiai atnaujino vidaus įrangą, akivaizdžiai patobulino hečbeko išorės dizainą. Dabar automobilis turėtų patikti ne tik taupiems vyresnės kartos vairuotojams, bet ir jaunimui. Tiesa, ne kiekvienam jaunuoliui gali būti įkandama „Renault Megane Energy dCi 130 Eco" kaina, kuri prasideda nuo 83 105 litų (Lietuvoje šiam modeliui yra taikoma nuolaida ir jis kainuoja nuo 68 978 litų, bet tai vis tiek nėra pigu). Apskritai „Renault Megane“ modelių kaina prasideda nuo 62 431 lito, su nuolaida – nuo 51 818 litų.

Kai kurie bandyto "Renault Megane Energy dCi 130 Eco" techniniai duomenys

Ilgis/plotis/aukštis (mm)4295/1808/1471
Variklio darbinis tūris (l)1,6
Degalų rūšisdyzelinas
Didžiausia galia (AG)130
Didžiausias sukimo momentas (Nm)320
Didžiausias greitis (km/h)200
Pagreitėjimas 0-100 km (sek.)9,8
Vidutinės degalų sąnados (l/100 km)4

Šaltinis: renault.com

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"