TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Naujasis universalas galės būti ir visureigis

2016 08 03 6:00
Atlenkus sėdynes naujajame universale "Renault Talisman Grandtour" atsiveria 1700 litrų talpos erdvė.  Gamintojo nuotrauka

Praėjusią savaitę prancūzų „Renault“ atstovai bendrovės „Sostena“ ir „Lautra Motors“ Vilniuje Lietuvos rinkai pristatė naująjį universąlą „Renault Talisman Grandtour“.

Pasak Prancūzijos gamintojo atstovų, naujasis „Renault Talisman Grandtour“ perima visus sedano „Talisman“ pranašumus, prie jų dar pridėdamas stilingas universalo linijas ir praktiškumą. Abu šie automobiliai gaminami ant „Renault-Nissan“ CMF-CD platformos, bet „Pulsar“ negaminamas universalo kėbulu.

„Renault Talisman Grandtour“ matmenys yra lygiai tokie patys kaip ir sedano „Talisman“. Abiejų automobilių ilgis yra 4,86, plotis – 1,87, aukštis – 1,46 metro. Stogo rėmai iš poliruoto aliuminio pabrėžia veržlią stogo liniją, kuri toliau driekiasi ilgu galiniu aptaku. C formos statramsčiai ir chromu dekoruoti šoninių langų kraštai sustiprina universalo kėbulo vientisumą. Nuožulnus užpakalinis stiklas išvaizdai suteikia dinamiškumo.

Dėl elektra valdomo bagažinės dangčio, kuris atidaromas pajudinus koją po užpakaliniu buferiu, į „Renault Talisman Grandtour“ bagažo skyrių lengva pakrauti daiktus ir kitą mantą ar net mažus krovinius.

Naujojo prancūzų universalo bagažinės talpa yra 572 litrų. Įdomu, kad tai – 33 litrais mažiau nei sedano bagažinės erdvė. Vis dėlto atlenkus užpakalines sėdynes kroviniams galima skirti visą didžiulę erdvę, kuri įprastai skirta keleiviams, sėdintiems ant užpakalinių sėdynių. Taip bagažinės talpa padidėja beveik iki 1700 litrų.

Pirmą kartą tarp universalų, pasak gamintojo atstovų, „Renault Talisman Grandtour“, kaip ir versija su sedano kėbulu, turi „4Control“ visų varomųjų ratų sistemą, suderintą su aktyviais amortizatoriais. Universalo „Renault Multi-Sense“ technologija leidžia pasirinkti tinkamiausią vairavimo režimą iš keturių – „Comfort“, „Sport“, „Neutral“ ir „Eco“. Po naujojo automobilio variklio gaubtu gali veikti vienas iš dviejų benzininių ir keturių dyzelinių motorų.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"