TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Naujasis „Volkswagen Passat Alltrack“ – išmanus arkliukas darbams

2015 09 04 9:06
Antros laidos universalas "Volkswagen Passat Altrack" gali gabenti iki 1769 litrų krovinį.  Gamintojo nuotrauka

Netrukus keliuose pasirodysiantis antrosios laidos „Volkswagen Passat Alltrack“ – geriausias pasirinkimas besidairantiems naujo automobilio vairuotojams, ketinantiems laisvalaikiu arba darbo reikalais dažniau nei įprasta buksyruoti įvairias priekabas, nuvažiuoti nuo asfaltuoto kelio arba susigrumti su lengvos bekelės požymių turinčiais lauko keliukais, sakoma Vokietijos gamintojo pranešime žiniasklaidai.

Naujasis „Alltrack“ – tai šiuolaikinio dizaino padidinto pravažumo vidutinės klasės universalas, teikiantis keliautojams maksimalų komfortą, gausias elektronines ir interneto pramogas, patikimai gabenantis iki 1769 litrų tūrio bagažą ir galintis nesunkiai transportuoti priekabas su žirgais, motociklais, valtimis ir kitomis stambesnėmis darbo ar poilsio priemonėmis.

Naujoji padidinto pravažumo „Volkswagen Passat Alltrack“ modifikacija nuo pirmosios skiriasi pakitusios formos buferiais ir į bendrą dizainą įdomiai įkomponuotais apatinės dalies apsaugos elementais.

Geresnis automobilio pritaikymas bekelei visų pirma apima automobilio dugno dangalus, ratų arkų ir apatinės kėbulo dalies apsaugą, slenksčių apsaugos juosteles, pagerintas įkalnės/ nuokalnės įveikimo charakteristikas (užvažiavimo ir nuvažiavimo kampus, brastos įveikimo gylį), 2,75 cm paaukštintą pakabą, specialius ratlankius ir padangas ir, žinoma, 4MOTION visų ratų pavarą su bekelės režimais praturtinta pavarų dėže ir net nuvažiavus nuo asfaltuoto kelio praverčiančiais vairavimo pagalbininkais.

Antrosios laidos „Volkswagen Passat Alltrack“ variklių gamoje – net keturi visiškai nauji jėgos agregatai. Tai benzininis (TSI) ir trys dyzeliniai (TDI) motorai. Visi jie atitinka griežtus „Euro 6“ reikalavimus. Benzininis 162 kW (220 AG) variklis gali pasiekti iki 350 Nm sukimo momentą. TDI varikliai atitinkamai 110 kW (150 AG) – iki 340 Nm sukimo momentą, 140 kW (190 AG) – iki 400 Nm sukimo momentą, o 176 kW (240 AG) – iki 500 Nm sukimo momentą. Pastarasis variklis yra iki šiol didžiausio sukimo momento agregatas, koks tik montuojamas į „Volkswagen Passat“.

Visi varikliai komplektuojami „Start-stop“ ir stabdymo energijos regeneravimo sistemomis. 150 AG galios TDI variklis gali būti komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Visi kiti varikliai derinami tik su automatinėmis DSG pavarų dėžėmis.

Kiek naudoja degalų „Volkswagen Passat Alltrack“ motorai (l/100 km)

Benzininis 2 l TSI ir162 kW (220 AG)6,9–8,5
Dyzelinis 2 l TSI ir 110 kW /150 AG5,9–4,3
Dyzelinis 2l TDI 140 kW / 190 AG6,1–4,6
Dyzelinis 2 l TDI 176 kW / 240 AG4,8–6,6

Šaltinis: Mollerauto.lt.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"