TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Naujasis „Volkswagen Tiguan“ braunasi į elitą

2016 08 10 6:00
Griežtos ir solidžios naujojo "Volkswagen Tiguan" kėbulo linijos rodo jį pretenduojant tapti elitiniu SUV visureigiu. Vidmanto Užusienio nuotraukos

Pirmos laidos lengvojo kompaktinio miesto visureigio (SUV) „Volkswagen Tiguan“ kūrėjai iš Volfsburgo (Vokietija) parodė, koks žavus gali būti laukinės bekelės užkariautojas miesto gatvėse. Naujausios laidos visureigis rodo, kad „Tiguan“ savo laukinę praeitį visiškai pamiršo ir pretenduoja įsitvirtinti tarp prestižinių miestams skirtų SUV.

Iki šių metų kam nors pasakęs, kad „Volkswagen Tiguan“ gali prilygti prestižiniams kompaktinės klasės „Audi Q3“ ar BMW X3, tikrai būtum buvęs nesuprastas. Tačiau 2016-aisiais į rinką atėjus naujos laidos volfsburgiečių visureigiui iš esmės pasikeitė požiūris į „Volkswagen“.

Asociacijos su prestižu

Kad antros laidos „Tiguan“ ketina atsikratyti nuobodaus keturiais ratais varomo miesto darbinio arkliuko įvaizdžio, matyti jau vien užmetus akį į jo išorę. Ankstesnis „Tiguan“ visai nebuvo panašus į savo giminės prestižinius visureigius „Audi Q3“ ar „Audi Q5“, o dabar juos sieja solidumas, vokiškas griežtumas.

Malonūs netikėtumai laukia ir naujojo „Volkswagen Tiguan“ salone. Įsitaisęs erdviuose vairuotojo arba keleivio krėsluose vargiai galėtum neigti, kad sėdi ne prestižiniame, tarkim, „Audi Q3“. O ir vairuotojo krėslas „Volkswagen“ visureigyje yra valdomas elektra. Slapčiausius „tigro ir iguanos“ kėslus pakilti SUV automobilių hierarchijoje išduoda ir daug erdvesnis nei pirmtako „Tiguan“ kėbulas, pačių moderniausių elektroninių sistemų, padedančių valdyti mašiną ir jos elektroninę įrangą, gausa, automatiškai atsidarančios bagažinės durelės, skoninga vidaus apdaila.

Bandydamas antros laidos „tigro ir iguanos hibridą“ pasąmonėje noromis nenoromis jį lyginau su Q gamos „Audi“ modeliais. Tiesa, kol kas juos daugiau sieja tik tai, kad ir „Audi“, ir „Volkswagen“ gamina vienas ir tas pats vokiečių „Volkswagen Group“ koncernas. Iš vidaus „Volkswagen Tiguan“ yra artimas kompaktiškam „Volkswagen Golf“ ir vidutinės klasės „Volkswagen Passat“, nes naudoja tą pačią MQB modulinę platformą. O Q visureigių gamą naujasis „Tiguan“ primena labiau asociatyviai.

Kompaktiškasis "Tiguan" turi keturis važiavimo režimus, tarsi būtų sunkusis visureigis.

Ilgiu pralenkė „Audi Q3“

Nustebino faktas, kad antros laidos „Volkswagen Tiguan“ yra ilgesnis už kompaktišką prestižinį „Audi Q3“ ir tik nedaug trumpesnis už vidutinės klasės „Audi Q5“. Palyginti su pirmos laidos modeliu, naujasis Volfsburgo gamintojų visureigis pailgėjo 60 mm ir dabar yra 4486 mm ilgio, atitinkamai „Audi Q3“ – 4388 mm, „Audi Q5“ – 4629 mm. „Volkswagen Tiguan“ taip pat 30 mm praplatėjo – iki 1839 mm ir dabar visai nedaug (129 mm) atsilieka nuo Q3. Dėl to nieko nuostabaus, kad važiuodami antros laidos „Volkswagen“ visureigiu patogiai jaučiasi tiek priekinėse sėdynėse sėdintys vairuotojas ir keleivis, tiek ir įsitaisiusieji ant užpakalinės sėdynės, nes kojoms papildomos erdvės suteikia, palyginti su pirmos laidos „Tiguan“, 80 mm ilgesnis atstumas tarp visureigio ašių.

Taip pat 145 l didesnė ir bagažinės talpa, ji dabar gali siekti iki 615 l, o sulanksčius sėdynes – ir 1665 litrus. Kaip ir prestižinių modelių, bandytos „Volkswagen Tiguan“ versijos (2 l ir 150 AG dyzelinis motoras, 7 laipsnių DSG pavarų dėžė) bagažinės dangtis pakeliamas ir nuleidžiamas automatiškai.

Naujojo "Volkswagen Tiguan" navigacijos žemėlapis įkomponuotas prietaisų skyde.

Dinamikai trukdo svoris

Naujuoju „Volkswagen“ visureigiu per dvi dienas nuvažiavau apie 500 kilometrų. Labiausiai pradžiugino degalų sąnaudos. Kompiuteris rodė, kad važinėjant labai netaupiai, taip pat bekele „Tiguan“ vidutiniškai šimtui kilometrų nuvažiuoti sunaudojo vos 7,4 l dyzelino. Mano bandyto modelio deklaruojamos vidutinės degalų sąnaudos 5,7 l – 100 kilometrų.

Važiuojant keliu mašina buvo stabili, net ganėtinai staigius posūkius galima įveikti nemažinant leistino 90 km/h greičio. Naujojo „Volkswagen Tiguan“ važiuoklė – irgi labai patogi: nei pernelyg minkšta, nei per daug kieta. Žodžiu, kaip ir daugelio kitų vokiškų „liaudies automobilių“. Pasirinkus „Sport“ režimą pakaba iškart tapdavo kietesnė, tačiau sportinis režimas gana vidutiniškos galios ir beveik 2,3 tonos sveriančiam automobiliui dinamiškumo prideda labai nedaug. Matyt, tokio režimo labiausiai prireiks galingiausios visureigio versijos su 240 AG motoru vairuotojams.

Nepasižymėjo sprogstama jėga naujasis „Volkswagen Tiguan“ ir įsibėgėdamas. Rodos, tai vėl dėl per didelio mašinos svorio. Maksimalus automobilio greitis apie 180 km/h, o iki 100 km/h jam įsibėgėti reikia apie 10 sekundžių. Tačiau mieste to visai pakanka, o bekelėje įspūdingos dinamikos niekam ir nereikia.

Projekcinis ekranas po priekiniu vokiško visureigio stiklu rodo važiavimo greitį, leistiną greitį ir kitus svarbius važiavimo parametrus.
Naujuoju "Volkswagen Tiguan" idealu važinėti žvyrkeliais ir neklampiais kaimo keliukais.

.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"