TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Naujasis „Volkswagen Touareg“ - galingesnis ir taupesnis

2014 09 24 17:48
Galingiausia naujojo "Volkswagen Touareg" versija galės pasiekti didžiausią 340 AG pajėgumą.  Gamintojos nuotrauka

2002 metais pradėtas gaminti visureigis „Volkswagen Touareg“ iškart sulaukė didelio vairuotojų dėmesio – pirmos laidos visureigių visame pasaulyje buvo parduota apie pusę milijono. Šiuo metu Vokietijoje jau priimami užsakymai naujajam 2014 metų laidos „Touareg“. Lapkritį jis bus pristatytas ir Baltijos valstybėse.

Pasak „Volkswagen“ pranešimo spaudai, svarbiausi naujojo „Touareg“ išorės pokyčiai sukoncentruoti priekinėje ir galinėje automobilio dalyje. Priekyje žvilgsnį prikausto naujos formos biksenoniniai žibintai, kurie nuo šiol – bazinės įrangos dalis. Galiniai žibintai taip pat kitokie nei pirmtako. Užsisakius papildomą „Chrome & Style” apdailos paketą, apatinė automobilio dalis papuošiama ištisiniu chromo spalvos apvadu.

Visureigio salone - daug naujų medžiagų, apmušalų ir stilių variantų. Visų valdymo priemonių rankenėlės ir mygtukai - metaliniai. Pasikeitė ir jų apšvietimas – nuo šiol jie šviečia baltai, o ne raudonai, kaip ankstesniuose modeliuose. Tai suteikia salono apšvietimui daugiau jaukumo. Išplėstas ir dekoratyvinių medžio bei metalo inkrustacijų asortimentas.

Tačiau patys svarbiausi 2014 metų laidos „Touareg“ pokyčiai – po variklio gaubtu. Beveik 90 proc. visų ankstesnių kartų visureigių pardavimų sudarė modeliai su dyzeliniais V6 TDI varikliais. Abu naujajame „Volkswagen Touareg“ montuojami TDI jėgos agregatai yra naujos konstrukcijos ir papildyti naujovišku SCR katalizatoriumi, kurio dėka pasiekiamas maksimalus ekologiškumas bei atitikimas griežtiems „Euro 6“ standartams.

Pirmasis iš siūlomų V6 TDI – 150 kW (204 AG) pajėgumo motoras. Lyginant su pirmtaku, jo vidutinės degalų sąnaudos sumažintos nuo 7 iki 6,6 l dyzelino 100 km kelio, o anglies dvideginio tarša – nuo 184 g/km iki 173 g/km.

Galima rinktis ir 193 kW (262 AG) galios variklį. Prie jo inžinieriai triūsė dar intensyviau, mat jo pirmtakas buvo tik 180 kW (245 AG) galios. Nežiūrint šio 17 AG prieaugio, vidutinės degalų sąnaudos sumažėjo nuo 7,2 l iki 6,6 l 100 km kelio, o anglies dvideginio tarša lygi 174 g/km.

Degalų sąnaudos sumažėjo ir dar sunkesnėje bekelei pritaikytoje „Terrain Tech” versijoje su galingesne visų ratų pavara, sustiprinta pakaba ir optimizuotomis žemintomis pavaromis.

Vakarų Europoje bus prekiaujama naujojo „Volkswagen Touareg“ dyzelinėmis versijomis (V6 TDI bei V8 TDI) ir benzininiu hibridu (TSI variklis + elektros motoras). Visureigio kaina prasidės nuo 51 177 eurų (176 560 Lt.)

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"