TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Naujasis „Volvo Cars“ variklis „Drive-E“ pasieks 450 AG

2014 10 09 8:10
Naujasis keturių cilindrų ir trijų turbinų "Volvo" variklis yra ne tik galingas, bet ir kompaktiškas.   Gamintojo nuotrauka

Švedijos „Volvo“ ateities staigmenų skrynioje - naujas keturių cilindrų benzininį motoras "Drive-E", kuris turės net tris turbinas ir galės pasiekti daugiau kaip 450 arklio galių.

Praėjusį rudenį sėkmingai pristačiusi naują variklių šeimyną „Drive-E“, „Volvo“ inžinierių komanda vėl demonstruoja naujausius technologinius pasiekimus ir pranašumą kuriant technologijas, mažinančias išmetamų dujų kiekį, sakoma bendrovės pranešime žiniasklaidai.

„Kai rinkai pasiūlėme naują keturių cilindrų „Drive-E“ variklių šeimą, mūsų tikslas buvo pristatyti pažangiausią keturių cilindrų variklį savo segmente – pasižymintį maksimaliu efektyvumu, mažiausiomis degalų sąnaudomis bei anglies dvideginio emisijos kiekiu ir suteikiantį išskirtinį malonumą vairuojant. Žinojome, kad benzininis variklis, pasiekiantis 320 AG, buvo tik pradžia. 450 AG „Drive-E“ variklio koncepcija puikiai atspindi šį mūsų siekį bei „Drive-E“ šeimos variklių universalumą“, – teigė „Volvo Car Group“ viceprezidentas strategijai ir tyrimams Peteris Mertensas.

450 AG „Drive-E“ varikliai naudoja kiek kitokią turbinų konfigūraciją. Naujas benzininis motoras turi dvi įprastas ir vieną elektrinę turbiną. Kol dvi turbinos rūpinasi oro pūtimu į cilindrus, trečioji turbina sukauptą orą siunčia ne į cilindrus, bet padeda „užvesti“ dvi kitas turbinas. Ši unikali sistema padės sumažinti, pasak gamintojo, turbinų vėlavimą, o automobiliui suteiks ypatingą dinamiško vairavimo malonumą.

Jau ankstyvoje naujo „Drive-E“ variklio koncepcijos kūrimo stadijoje paskatino į šį procesą įsitraukti „Volvo Cars“ partnerius: AVL, „Denso“ ir „Volvo Polestar Racing“. Tai lėmė, kad kuriant „Volvo“ variklius buvo pritaikytos teorijos ir technologijos, naudojamos konstruojant lenktyninius automobilius. „Tai buvo išties įdomus projektas, kurio metu kūrėme ir derinome įvairias technologijas, o mūsų darbo rezultatas – išskirtinis didelės galios ir itin efektyvus variklis. Kompaktiškas ir pakankamai lengvas variklis padės mums pagerinti svorio paskirstymą tarp ašių ir sumažinti gravitacijos centrą. Norint sukurti puikiai valdomą automobilį, šie du faktoriai yra labai svarbūs. Nesvarbu, ar tai būtų bendro naudojimo keliams skirtas automobilis ar lenktynininis bolidas“, – pažymėjo Mattiasas Evenssonas, „Volvo Polestar Racing“ lenktyninių variklių kūrimo skyriaus direktorius.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"