TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Naujuose „Porsche“ varikliuose – maksimalaus turbinos slėgio palaikymo sistema

2015 12 01 16:18
„Porsche 911 Turbo S“. Gamintojo nuotraukos

Vokietijos sportinių automobilių gamintojas „Porsche“ pristatė naujus pajėgiausius savo 911 serijos modelius – „911 Turbo“ ir „911 Turbo S“. Naujieji „Porsche“ modeliai, palyginti su ankstesniaisiais, išsiskiria 15 kW (20 AG) didesne galia, dar aštresne išvaizda ir patobulintomis techninėmis bei funkcinėmis ypatybėmis. Kitų metų pradžioje rinkoje pasirodysiantys modeliai turės kupė ir kabrioleto versijas.

„911 Turbo“ modelyje naudojamas 3,8 litrų darbinio tūrio šešių cilindrų variklis su dviem turbinomis, išvystantis 397 kW (540 AG) jėgą. Šis galios padidėjimas pasiektas modifikavus oro ir degalų mišinio kameras, panaudojus naujas įpurškimo galvutes ir padidinus degalų slėgį. Tuo metu „911 Turbo S“ nuo šiol išvysto 427 kW (580 AG) jėgą, kurią padeda pasiekti atnaujintos turbinos su didesniais kompresoriais. „Porsche“ ir toliau vienintelė tarp automobilių gamintojų naudoja kintančios geometrijos turbinas benzininiuose varikliuose.

Naujųjų „Porsche“ modelių varikliai nuo šiol aprūpinti vadinamąja maksimalaus turbinos slėgio palaikymo sistema (angl. dynamic boost function), pagerinančia variklio reakciją sportiško važiavimo metu. Tai padeda išlaikyti vienodą galią kintant variklio apkrovai, pavyzdžiui, trumpam atleidus akseleratoriaus pedalą. Šis efektas pasiekiamas nutraukiant degalų tiekimą, tačiau oro įsiurbimo vožtuvus paliekant atidarytus. Dėl to į kitą akseleratoriaus pedalo spustelėjimą variklis geba sureaguoti praktiškai be menkiausios pauzės. Šio naujo patobulinimo veikimas labiausia juntamas važiuojant „Sport“ ar „Sport Plus“ režimu.

Degalų sąnaudos šiek tiek krito

Apskritai naujieji „911 Turbo“ modeliai, nepaisant išaugusios variklių galios, tuo pačiu metu užtikrina mažesnes degalų sąnaudas. „911 Turbo S“ kupė modifikacijos modelis iki 100 km/val. greičio įsibėgėja per 2,9 sekundės ir išvysto maksimalų 330 km/val. greitį – 12 km/val. didesnį negu anksčiau. „911 Turbo“ modelis 100 km/val. greitį pasiekia per lygiai 3 sekundes. Šio modelio maksimalus išvystomas greitis sudaro 320 km/val. ir, palyginti su ankstesnės kartos modeliu, yra padidėjęs 5 km.

Nepaisant to, gamintojo teigimu, vidutinės kupė automobilių degalų sąnaudos siekia 9,1 l/100 km, kabrioletų – 9,3 l/100 km. Bendrai visi naujieji modeliai naudoja vidutiniškai 0,6 litro mažiau degalų 100 km, palyginti su ankstesniais automobiliais. Šis sutaupymas pasiektas modifikavus variklio ir transmisijos elektroninio valdymo sistemą ir pavarų perjungimo planą.

„Porsche 911 Turbo“.

.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"