TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Neatsispyrė "dyzelinei" pagundai

2006 10 26 0:00
Naujasis "Subaru Boxer Turbo Diesel" turi žemą svorio centrą, pasižymi itin maža vibracija ir yra kompaktiškas.
Gamintojų nuotrauka

Opozicinius benzininius variklius jau 40 metų į savo modelius montuojantys SUBARU gamintojai baigė kurti analogiškos konstrukcijos dyzelinį agregatą. Jame pritaikyti opozicinio variklio konstrukciniai principai, o stūmoklio judėjimo kryptis - horizontali (tradicinių benzininių vienaeilių arba V formos agregatų stūmokliai juda aukštyn ir žemyn). "Toks variklis išvengs nereikalingos vibracijos", - pabrėžė "Subaru Europe" prezidentas Hiroyuki Ikeda.

Sustiprintas alkūninis velenas leido padaryti tvirtesnę ir visą karterio konstrukciją. Ji gali atlaikyti itin didelį slėgį. Dyzelinis opozicinis variklis - puiki alternatyva iki šiol tik benzininius jėgus agregatus naudojusiam gamintojui. Naujasis "Subaru Boxer Turbo Diesel" turi žemą svorio centrą, pasižymi ypač maža vibracija ir yra kompaktiškas. Planuojama, kad pirmiausia rinkoje - po 2007 metų Ženevos parodos - pasirodys keturių cilindrų turbodyzelinį variklį turinti europinė "Forester" versija, o kiek vėliau modeliams bus pritaikytas ir šešių cilindrų dyzelinis agregatas.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"