TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Nenori miesto dalyti perpus

2011 04 06 0:00
Žmonės nuogąstauja, kad senąjį geležinkelį rekonstravus į "Rail Balticą", miestas bus padalytas į dvi dalis ir sumažės eismo saugumas.
Kazio Kazakevičiaus nuotrauka

Marijampoliečiams šoką sukėlė valdžios rengiami sprendimai naikinti dvi jų miestui itin svarbias pervažas rekonstruojant geležinkelio ruožą į europinę vėžę. Taip rytinė miesto dalis būtų atkirsta nuo centrinės.

Siekdami išsaugoti miesto vientisumą marijampoliečiai jau sudarė grupę derybininkų, kurie Susisiekimo ministerijai pateiks savo siūlymus, kaip išsaugoti miesto vientisumą ir užtikrinti eismo saugumą. Juk rekonstravus senąjį geležinkelį traukiniai miestu riedės net iki 120 km per valandą greičiu.

Geležinkelio ateitis - galvos skausmas

"Vyriausybė, priimdama sprendimą "Rail Balticos" ruožą tiesti senuoju pylimu, su mumis to nederino. Pagal savivaldybės bendrąjį planą šio geležinkelio vėžė turėtų eiti už miesto, pro Baraginės gyvenvietę. Tačiau jei jau nuspręsta atnaujinti geležinkelio vėžę per miestą, tam neprieštarausime ", - LŽ tikino Marijampolės savivaldybės meras Vidmantas Brazys.

Labiausiai nerimaujama dėl to, kad rengiamuose projektuose numatyta išvis panaikinti dvi pervažas judriose Saulės ir P.Armino gatvėse, arba jas tik šiek tiek rekonstruoti. Marijampoliečių įsitikinimu, uždarius šias pervažas būtų labai apsunkintas automobilių eismas tarp dviejų miesto dalių. "Abi pervažas gyvybiškai būtina išsaugoti, pavyzdžiui, įrengiant tiltus per geležinkelį", - sakė savivaldybės meras.

Savo siūlymus marijampoliečiai žada pateikti artimiausiu metu susitikę su Susisiekimo ministerijos ir AB "Lietuvos geležinkeliai" atstovais. Derybų grupei priklauso ne tik savivaldybės administracijos valdininkai, bet ir miesto bendruomenės atstovai.

Grėsmė netekti finansavimo

Derėtis su Susisiekimo ministerija marijampoliečiai suskubo po susitikimo su AB "Lietuvos geležinkeliai" projekto "Rail Baltica" direkcijos vadovu Antanu Zenonu Kaminsku.

Tai buvo pirmoji gyventojų pažintis su šiuo metu rengiamais geležinkelio rekonstrukcijos projektais. Ruožo nuo Marijampolės iki Kauno techninis projektas ir ruožo nuo Šeštokų iki Marijampolės galimybių studija turėtų būti užbaigti iki birželio.

"Jei 2012-aisiais nepradėsime geležinkelio rekonstrukcijos darbų, Europos institucijos gali atsisakyti finansuoti šį projektą", - perspėjo A.Z.Kaminskas.

Projekto "Rail Baltica" tyrimams skirta 32 mln. eurų (apie 110 mln. litų). Tyrimai lygiomis dalimis finansuojami iš Transeuropinio transporto tinklo plėtros fondo ir Lietuvos valstybės biudžeto.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"