TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Netrukus keisime padangas

Specialistų teigimu, vasarinės padangos praranda savo ypatybes, orams atvėsus žemiau 7 laipsnių šilumos.
LŽ archyvo nuotrauka

Ruduo - padangų keitimo metas. Tačiau praktika ir patirtis rodo, kad vairuotojai apie šį nepaprastai svarbų automobilio elementą žino nepakankamai.

Platesnės padangos automobiliui suteikia išoriško išraiškingumo, be to, jis bus stabilesnis. Tačiau nereikia pamiršti, kad plačios padangos daug kietesnės už įprastas, todėl pakabai teks didesnė apkrova. Plačios padangos linkusios į akvaplanavimą net menkiausioje baloje. Platesnes padangas geriau rinktis su tokiu protektoriaus piešiniu, kuris efektyviau nukreipia vandenį iš sąlyčio zonos. Tokių padangų guma dar kietesnė, be to, padanga kone visai praranda puikiąsias savo ypatybes, kai susidėvi beveik pusė protektoriaus.

Standartinės - paprasčiau

Plačias padangas lengviau pradurti. Jos gerai slysta ant smėliu ar žvyru pabarstyto kelio. Žiemą esant vienodam protektoriaus piešiniui, plačios padangos slysta greičiau už siauras. Automobiliui netinkančios per plačios padangos gali pakeisti pagrindinę pakabos charakteristiką. Automobilį valdyti, ypač stabdyti posūkyje, bus sudėtingiau. Su standartinėmis padangomis bus gerokai ramiau, nors posūkyje negalėsite važiuoti itin dideliu greičiu.

Svarbu garantijos

Kokias padangas rinktis - restauruotas ar naujas? Žinoma, dažniausiai lemia vairuotojo piniginės storis, vis dėlto būtina pasakyti: "Rinkitės naujas." Jei jau rinksitės restauruotas, tai pirkite specializuotose padangų parduotuvėse. Restauruotos padangos turi turėti kokybės sertifikatus, garantijas.

Dygliuotos ar paprastos

Jeigu turimų žieminių padangų protektoriaus gylis mažesnis nei 3-4 mm, tikrai verta įsigyti naujas. Dygliuotas ar ne - tai priklauso nuo to, kur ir kaip planuojate važinėti. Derėtų nepamiršti, kad kelininkai žiemą ne visada spėja laiku nuvalyti gatves ir kelius. Įsigijus dygliuotas padangas, pirmus 1000 km reikėtų važiuoti atsargiau, kol dygliai tvirtai įsitvirtins savo vietose. Ir nepamirškite prisiklijuoti lipduko, rodančio, kad ant automobilio ratų dygliuotos padangos. Taip išvengsite baudų ir netikėtų smūgių į automobilio galą, nes su dygliuotomis padangomis, esant plikšalai, kelyje stabdoma tikrai efektyviau. Naudoti dygliuotas padangas draudžiama Lenkijoje, Vokietijoje ir kitose šalyse.

Pasikeisti verta anksčiau

Naujų technologijų padangos ir be dyglių gerai "limpa" prie kelio. Nedygliuotomis žieminėmis padangomis galima pradėti važinėti nelaukiant lapkričio pradžios. Specialistų teigimu, vasarinės padangos praranda savo ypatybes orams atvėsus žemiau plius 7 laipsnių. Iškritus pirmam sniegui reikia užsukti į aikštelę ir išbandyti padangas stabdant, įsibėgėjant, staigiau pasukant vairą ir t. t. Taip sužinosite, kaip elgtis kelyje. Net ir nedidelė avarija atneša daugiau nuostolių, nei kainuoja komplektas žieminių padangų, kurio paprastai užtenka 3-4 sezonus.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"