TV programa
 

Horoskopai
 
SEKITE MUS Registruotiems varototojams
Paieška
LIETUVAKOMENTARAIPASAULISKULTŪRAISTORIJALŽ REKOMENDUOJAEKONOMIKASPORTAS
Šeima ir sveikataPrie kavosŽmonėsGimtasis kraštasMokslas ir švietimasTrasaKelionėsKonkursaiNamų pasaulisGamtaAugintiniai
TRASA

Novatoriškas hibridas „Hyundai Ioniq“ pateiks inžinerinių inovacijų

2016 01 11 17:35
„Hyundai Ioniq“ Gamintojo nuotrauka

„Hyundai“ pateikė itin lengvo ir netaršaus naujojo automobilio „IONIQ“ prototipo nuotraukas. Tai naujos kartos hibridinis automobilis – pirmasis, kuriame to paties tipo kėbule bus gaminami ne tik hibridai, bet ir elektromobiliai.

„IONIQ“ įkūnija naująjį „Hyundai Motor“ mąstymą bei drąsias ateities ambicijas. Šis pasaulinės klasės hibridas žymi mūsų ateities automobilių pradžią“, – teigė Pietų Korėjos gamintojo tyrimų centro Projektų valdymo departamento vadovas Ragas Jungas.

Dėl specialaus hibridinės platformos dizaino buvo užtikrinti lengvo svorio inžineriniai sprendimai. „IONIQ“ sukonstruotas ant važiuoklės, sukurtos trijų tipų efektyviems itin mažų išlakų varantiesiems mechanizmams. 53 % konstrukcijos sudaro pažangus itin tvirtas plienas, išmaniai suderintas su lengvu aliuminiu. Naujasis modelis yra lengvesnis, nes nestruktūrinės kėbulo dalys, pvz., variklio gaubtas, bagažinės dangtis ir pakabos komponentai, yra nulieti iš aliuminio. Vietose, reikalaujančiose tvirtumo ir smūgių sugerties, konstrukcija pagaminta iš pažangaus itin tvirto plieno, galinčio atlaikyti didelius smūgius.

Naujasis modelis sukurtas siekiant dinamiško važiavimo ir valdymo – būtent dėl šių savybių „IONIQ“ išsiskiria iš kitų hibridinių automobilių. Žemai priekyje esantys automobilio akumuliatoriai sumažina svorio centrą, tad automobilis geriau reaguoja ir yra stabilesnis įveikdamas posūkius. „IONIQ“ valdymą pagerina ir dviguba žema daugiasvirtė galinė pakaba.

Pilnas „IONIQ“ pasirinkimas: elektrinis, įkraunamas hibridinis ir hibridinis varantieji mechanizmai – tai pirmas kartas pasaulyje, kai jie yra viename modelyje. Visi trys modeliai bus pristatyti Ženevos automobilių parodoje 2016 m. kovo mėn., tuomet bus pateikta ir išsami jų informacija. Korėjoje įvykusiame pristatyme buvo pateikta informacija apie pirmąjį rinkai pristatomą modelį – hibridinę versiją.

„Hyundai Motors“ išskirtinai savo hibridiniams varikliams sukūrė naująjį didžiausio pasaulyje šiluminio efektyvumo (40 %) 1,6 l darbinio tūrio „Kappa GDi“ variklį, kuris suderintas su nuolatinio magneto elektriniu varikliu, atitinkamai 105 AG ir 43,5 AG.

Variklis pasiekia geriausią savo klasėje (40 %) šiluminį efektyvumą, jo galva ir blokas atskirti siekiant optimizuoti aušinimą. Be to, 200 barų aukšto slėgio 6 angų tiesioginis degalų įpurškimas pagerina degalų sąnaudas ir anglies dioksido išlakas.

Ličio jonų polimerų akumuliatorius pasižymi išskirtinėmis įkrovimo ir iškrovimo savybėmis, optimizuoja aukštosios įtampos variklio galią ir leidžia greitą regeneraciją. Galios skirstymą valdo išskirtinai hibridiniams automobiliams skirta dvigubos sankabos transmisija (DCT), užtikrinanti unikalią „IONIQ“ važiavimo patirtį. Geriausias klasėje galios perdavimo efektyvumas (95,7 %), todėl užtikrinama greita reakcija, greitėjimas ir tolygus pavarų perjungimas, – gamintojo teigimu, vairuotojai gali mėgautis ir efektyvumu, ir valdymu.

DALINKIS:
0
0
SPAUSDINTI
TRASA
Rubrikos: Informacija:
AugintiniaiEkonomikaFutbolasGamtaĮkainiai
Gimtasis kraštasIstorijaJurgos virtuvėKelionėsInfoblokai
KomentaraiKonkursaiKovos menaiKrepšinisReklaminiai priedai
KultūraLengvoji atletikaLietuvaLŽ rekomenduojaPrenumerata
Mokslas ir švietimasNamų pasaulisPasaulisPrie kavosKontaktai
SportasŠeima ir sveikataTrasaŽmonėsKarjera
Visos teisės saugomos © 2013-2016 UAB "Lietuvos žinios"